کد مطلب: ۳۳۲۳۹۲

بنیاد مستضعفان دیگر مجتمع‌های لوکس نمی‌سازد

بنیاد مستضعفان دیگر مجتمع‌های لوکس نمی‌سازد

معاون توسعه ساختمان بنیاد مستضعفان گفت: از این پس به جای ساخت مراکز تجاری بزرگ، ساخت مسکن برای قشرهای متوسط به پایین در دستور کار است.

به گزارش تجارت‌نیوز، منوچهر خواجه ‌دلویی در نشست خبری به سیاست‌‌های جدید بنیاد مستضعفان در حوزه ساخت ‌و سازهای عمرانی اشاره و اظهار کرد:‌ پیش از این بنیاد مستضعفان در اراضی خود به ساخت مجتمع‌های تجاری و لوکس اقدام می‌کرد که اغلب مورد استفاده برند‌های خارجی قرار می‌گرفت، اما پس از بررسی‌ها، بنیاد مستضعفان تصمیم گرفت، ‌پروژه‌های انبوهی را در ساخت‌ و سازها در دستور کار قرار دهد که ‌‌مخاطبان نهایی آن قشرهای متوسط به پایین جامعه باشند.

خواجه‌دلویی اظهار کرد: اکنون، در هلدینگ عمران مسکن بنیاد حدود یک میلیون مترمربع زیربنا در حال تولید است و به طور مستمر پروژه‌های دیگری اضافه می‌شود. سه ماه پیش براساس مصوبه شورای معاونان بنیاد مستضعفان و طی بخشنامه معاونت توسعه ساختمان این بنیاد، شرکت‌های زیرمجموعه از سرمایه گذاری در ساخت و تولید پروژه‌های تجاری و مراکز عرضه برندهای خارجی کنار کشیده بودند.

به گزارش ایسنا در قسمتی از بخشنامه معاونت توسعه ساختمان و انرژی تصریح شده است: «در راستای رعایت شأن و جایگاه بنیاد به عنوان نهادی انقلابی و در جهت پرهیز از رقابت با بخش خصوصی ترتیبی اتخاذ فرمایید تا از ورود و سرمایه‌گذاری در پروژه‌های مجتمع تجاری لوکس و مال‌ها در کلان شهرها که عمدتا با هدف عرضه برندهای خارجی مورد استفاده قرار می گیرد، توسط شرکت‌های بنیاد خودداری شود.»

منبع: روزنامه خراسان

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.