کد مطلب: ۶۵۲۲۱

تفاوت ۲ هزار تومانی میوه در میدان با مغازه ها / دلالان اجازه ارزانی میوه را نمی دهند

تفاوت 2 هزار تومانی میوه در میدان با مغازه ها / دلالان اجازه ارزانی میوه را نمی دهند

سخنگوی اتحادیه بارفروشان گفت:با وجود کاهش 30 درصدی قیمت میوه و صیفی جات در میدان مرکزی میوه و تره بار،همچنان این اقلام در مغازه های سطح شهر با اختلاف قیمت 2 هزار تومانی در هر کیلوعرضه می شود.علی امامی در گفتگو با خبرنگار تجارت نیوز با اعلام اینکه از 10 روز گذشته نرخ میوه و

e0f1779323bf74b242010c3e1f96fee2_XL.jpg سخنگوی اتحادیه بارفروشان گفت:با وجود کاهش 30 درصدی قیمت میوه و صیفی جات در میدان مرکزی میوه و تره بار،همچنان این اقلام در مغازه های سطح شهر با اختلاف قیمت 2 هزار تومانی در هر کیلوعرضه می شود.
علی امامی در گفتگو با خبرنگار تجارت نیوز با اعلام اینکه از 10 روز گذشته نرخ میوه و صیفی جات 30 درصد کاهش یافته،گفت:علت این کاهش قیمت،فراوانی انواع میوه و صیفی جات است که در بسیاری از مواقع مشتری ندارد.
وی افزود:متاسفانه بخاطر نبود نظارت کافی ،مغازه های سطح شهر بی اعتنا به کاهش قیمت ها،انواع میوه و صیفی جات را با نرخ های بسیار بالاتر از نرخ های خریدشان به مردم عرضه می کنند.
امامی با بیان اینکه در حال حاضر تنها قیمت شلیل،شبرنگ و لیمو ترش در میدان مرکزی بین 5 الی 6 هزار تومان است،اظهار داشت: به طور نمونه قیمت هر کیلو گوجه در میدان مرکزی 600 تومان است ولی نرخ آن در مغازه های سطح شهر 2600 تومان می باشد.
وی ادامه داد: در حال حاضر قیمت هر کیلو میوه و صیفی جات در سطح شهر با نرخهای آن در میدان مرکزی میوه و تره بار به ازای هر کیلو 2000 تومان متفاوت است وسود این تفاوت فاحش قیمتی تنها به جیب دلالان و واسطه ها می رود.
به گفته این کارشناس بازار میوه و صیفی جات،در حالی که قیمت انواع میوه از یک ماه قبل از شروع تابستان به صورت مداوم روند نزولی داشته،ولی در مغازه های سطح شهر همچنان شاهد هستیم که این اقلام با قیمت های بالا به مردم فروخته می شود.
گفتنی است که در طول سالهای گذشته نبود نظارت و کنترل کافی بر مغازه های سطح شهر باعث شده تا در گزارش های ماهیانه سازمانهای بازرسی ،واحدهای میوه فروشی همیشه در رده متخلف ترین واحدهای صنفی از نظر گرانفروشی معرفی و اعلام شوند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.