خبر مهم:

کد مطلب: ۱۶۴۲۹۵

تفکیک آب شرب از بهداشتی، تامین اعتبار می‌شود؟

تفکیک آب شرب از بهداشتی، تامین اعتبار می‌شود؟

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور تصریح کرد: در حال حاضر نمی‌توان اعتبار مورد نیاز برای اجرای این پروژه را تخمین زد چراکه مانند شبکه برق نمی‌توان سامانه‌ای یکپارچه تعریف کرد.

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با اشاره به ادامه کار مشترک برای تدوین استاندارهای تفکیک آب شرب از بهداشتی، این اقدام را اجتناب‌ناپذیر ارزیابی کرد.

حمیدرضا جانباز در گفت‌وگو با تجارت‌نیوز با بیان این مطلب، افزود: تفکیک آب شرب از بهداشتی به اقتضای شرایط هر منطقه قابل انجام است کمااینکه در حال حاضر در برخی نواحی کشور نیز که مشکل تامین آب باکیفیت وجود دارد، این کار انجام می‌شود.

وی که در حاشیه سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی آب و تاسیسات صنعت آب و فاضلاب سخن می گفت، ادامه داد: البته ممکن است این تفکیک به معنای وجود ۲ شبکه مجزا از یکدیگر نباشد.

این مقام مسئول تصریح کرد: در حال حاضر نمی‌توان اعتبار مورد نیاز برای اجرای این پروژه را تخمین زد چراکه مانند شبکه برق نمی‌توان سامانه‌ای یکپارچه تعریف کرد.

مشاور وزیر نیرو و مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در پایان اظهار کرد: تیمی مشترک از کارشناسان وزارتخانه‌های بهداشت و نیرو و نیز موسسه استاندارد در حال تهیه استانداردهای لازم برای اجرای این پروژه هستند.

سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب صبح امروز (دوشنبه، بیست و چهارم مهرماه) در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران گشایش یافت.

در این نمایشگاه که تا بیست و هفتم مهرماه ادامه دارد، ۲۵۸ شرکت داخلی در کنار ۱۰۵ شرکت خارجی از بیست کشور حضور دارند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.