خبر مهم:

کد مطلب: ۶۵۷۶۸۶

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

سود مجمع کدام شرکت‌های فعال در بورس بیشتر شد؟

سود مجمع کدام شرکت‌های فعال در بورس بیشتر شد؟

سال مالی بسیاری از شرکت‌های فعال در بورس به پایان رسیده است و این شرکت‌ها در حال برگزاری مجامع سالانه خود هستند. کدام شرکت‌ها در این مجامع بیشتر سود دادند؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، سال مالی بسیاری از شرکت‌های فعال در بورس به پایان رسیده و این شرکت‌ها در حال برگزاری مجامع سالانه خود هستند. کدام شرکت‌ها در این مجامع سود بیشتری دادند؟

سخزر

مجمع عمومی عادی سالیانه سیمان خزر با نماد سخزر برگزار شد. این شرکت با سرمایه ثبت شده ۵۰ میلیارد تومان به ازای هر سهم ۲۴۴ تومان سود خالص و ۲۲۶ تومان سود نقدی هر سهم محقق کرد.

سود انباشته سخزر در پایان دوره نیز ۱۲۵ میلیارد تومان ثبت شد.

حتوکا

شرکت حمل و نقل توکا، یکی دیگر از شرکت‌های فعال در بورس است که در مجمع عمومی عادی سالیانه خود به ازای هر سهم ۱۶۲ تومان سود خالص و ۲۵ تومان سود نقدی تعیین کرد. سرمایه ثبت شده شرکت ۳۳ میلیارد تومان و سود انباشته آن ۵۳ میلیارد تومان است.

غگیلا

مجمع عمومی عادی سالیانه شیر پاستوریزه پگاه گیلان منتهی به پایان سال ۱۴۰۰ برگزار شد. این شرکت فعال در بورس ، در این دوره برای سهم ۴۵ تومان سود خالص و ۳۵ تومان سود نقدی محقق کرد.

سبجنو

همچنین سیمان بجنورد، به عنوان یکی دیگر از شرکت‌های فعال در بورس، مجمع عمومی عادی سالیانه خود را برگزار کرد. این شرکت با سرمایه ۳۹ میلیارد تومانی به ازای هر سهم ۵۶۵ تومان سود خالص و ۵۱۶ تومان نیز سود نقدی ثبت کرد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • طاهری سرمور

    بادرود.همینهاراهم گزینشی می نویسید،چراوهامون رانمی نویسیدکه اینکه افزایش سرمایه داده وقیمتش رابه عرضه اولیه هم رساندیدوملت رادرضررولی بازهم ۹۸تومان سودداده.والی تن ما می لرزدچون این سودراازقیمت سهم کم می کنیدومارادرصرربیشترمی بریدتاحقوقیتان باجمع کردن سهام درقیمت پایین دوباره به ملت درقیمت بالابیندازدوسودمجمع برای ملت ضررباشدیعنی ازپول خودمان به خودمان سودمی دهیدتازه بعدازچندماه،واقعاشرم که حیف است بگویم برشما.

  • ناشناس

    سود رسوب شده شرکت های دیگه چی شد .مثل دتولید که هم سهم خیلی پایین امد هم زیر مجموعه برکت واکسن کرنا

  • ناشناس

    سودی که از قیمت سهم کم بشه سود نیست

  • داود

    سودی که از قیمت سهم کم بشه سود نیست مردم چی فرض کردید

  • امینی

    نزدیک ۳ سال است سرمایه سهامدار را بیش از ۶۵ درصد منفی و بی ارزش کردند صحبت مدیران کشور این بود که حباب داشته است ایا قیمت خودرو دنا و پراید که ۱۰ برابر شده در مدت ۳ سال حباب نداشته و ندارد قیمت اجناس را بیش از ۶ برابر کردند طی ۳ سال و به سرمایه سهامداران بشدت اسیب زدند

  • ناشناس

    زندگی سهامداران را نابود کردید در طی ۳ سال اخیر

  • فیضی

    چکار کردند با قیمت سهم ها بی ارزش کردن سرمایه مردم را به راحتی دارند در زیر کف جمع می کنند ای خدا نابود شدیم

  • فراهانی

    در طی ۳ سال اخیر قیمت خودرو دنا ۱۰ برابر شده پول با ارزش سهامدار را ۳ سال پیش گرفتند امروز با منفی کردن ۷۰ درصدی می خواهند به او پس بدهند و جالب قیمت کالاها را بیش از ۸ برابر کردند با این حساب سهامداران را نابود کردند

  • دیزی

    سودمجمع رامانخواستیم تاحالا که حق ملت راازسهامشان خوردید دیگه این دوزاری سود هم که ازقیمتش کسرمیشود وبیشترشان هم باسوددادن سرازیری راطی میکنندنخواستیم شمابخوریدچون توبورس ایران چیزی جز نابودی حقمان وسهاممان چیزی نصیبمان نشد

  • ناشناس

    چرا خودرویی ها افزایش سرمایه ندارن چرا هیچکی از شاخص سازها حرفی نمیزنه بخدا بدبختمون کردن