کد مطلب: ۴۲۱۶۰۰

همتی:

بانک مرکزی برای حفظ ثبات در بازار ارز تلاش می‌کند

بانک مرکزی برای حفظ ثبات در بازار ارز تلاش می‌کند

رئیس کل بانک مرکزی گفت: بانک مرکزی در این مرحله از جنگ اقتصادی دشمن، از هیچ تلاشی برای خنثی‌سازی فشار حداکثری آنها به مردم ایران و برای حفظ و تداوم ثبات در بازار ارز و پول و نیز سایر بازارها، فروگذار نخواهد کرد و همچون ماه‌های گذشته با قدرت، تلاش کسانی که در آرزوی بی ثبات کردن بازارها هستند را ناکام خواهد گذاشت.

به گزارش تجارت‌نیوز ، عبدالناصر همتی رئیس کل بانک مرکزی بعدازظهر امروز (دوشنبه) در صفحه اینستاگرام خود نوشت: امروز ۱۶ دی‌ماه ۱۳۹۸، یکی از حماسی‌ترین و باشکوه‌ترین رخدادهای تاریخ انقلاب اسلامی بود. خیل عظیم مردم، از همه گرایش‌ها و تمام کسانی که به کشورشان و اهداف انقلاب اسلامی ایران علاقمند هستند، برای تشییع و تجلیل از قهرمان ملی خود، سردار سرفراز مقاومت اسلامی، حاج قاسم عزیز به میدان آمدند.

وی ادامه داد: خون شهید سلیمانی فصل جدیدی از عظمت و شکوه ملت ایران در سراسر کشور ایجاد و همبستگی عمیق ملی را موجب شده است؛ این روزها و لحظات را قدر بدانیم و اتحاد و همبستگی ملی ایجاد شده را برای پیشبرد آنچه که حاج قاسم نیز یک عمر برای آن تلاش کرد، حفظ و تقویت کنیم.

رئیس شورای پول و اعتبار خاطرنشان کرد: بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران نیز در همین مسیر و در این مرحله از جنگ اقتصادی دشمن، از هیچ تلاشی برای خنثی‌سازی فشار حداکثری آنها به مردم ایران و برای حفظ و تداوم ثبات در بازار ارز و پول و نیز سایر بازارها، فروگذار نخواهد کرد.

همتی نوشت: بانک مرکزی قطعا همچون ماه‌های گذشته با قدرت، تلاش کسانی که در آرزوی بی ثبات کردن بازارها هستند را ناکام خواهد گذاشت.

67494

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    احسنت