کد مطلب: ۲۲۳۸۷۵

تلاش شهرداری تهران برای توسعه گردشگری الکترونیک

تلاش شهرداری تهران برای توسعه گردشگری الکترونیک

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران از برنامه‌ریزی برای ترویج و توسعه «گردشگری الکترونیک» خبر داد.

محمد فرجود در بازدید از ستاد نوروزی شهرداری تهران اظهار داشت: الحمدالله علیرغم محدویت زمان و بودجه در تشکیل ستاد، اقدامات مطلوبی و قابل توجهی توسط دوستان و همکارانمان در ستاد گردشگری صورت گرفته و بر روی محورهای اصلی برای خدمات دهی مطلوب به میهمانان نورزی تمرکز شده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، وی در پاسخ به این سوال که برنامه‌ای برای ترویج و توسعه «گردشگری الکترونیک» از سوی شهرداری وجود دارد، افزود: در حوزه توسعه «گردشگری الکترونیک» برنامه‌هایی در دستور کار داریم و در این زمینه با معاونت‌های مختلف بویژه معاونت اموراجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران نیز جلسات و توافقاتی داشته‌ایم.

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران اضافه کرد: معاونت فاوای شهرداری تهران در همین راستا و برای پیشبرد اهداف ستاد گردشگری شهرداری، خدمات‌دهی الکترونیک را از طریق فراهم سازی بسترهای ussd، تلفن (سامانه ۱۳۷)، وب سایت و اپلیکیشن موبایلی و … اجرایی و دنبال می‌کند.

این مقام مسئول مطرح کرد: همزمان با شروع اقدامات ستاد گردشگری، زیر ساخت‌های فاوایی و فنی را آماده و پشتیبانی کردیم و توانستیم در زمان کوتاه به خوبی ایفای نقش کنیم.

فرجود تاکید کرد: برای توسعه و تمرکز در حوزه "گردشگری الکترونیک" باید بر روی اولویت‌ها تمرکز کنیم.

منبع: شهرداری تهران

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.