خبر مهم:

کد مطلب: ۵۴۶۰۵۹

تلویزیون سامسونگ AU۷۰۰۰ پرفروش‌ترین تلویزیون سال ۲۰۲۱

تلویزیون سامسونگ AU7000 پرفروش‌ترین تلویزیون سال ۲۰۲۱

تلویزیون AU7000 سامسونگ با ویژگی‌های جذاب و مدرن امروزی به همراه قیمت مناسبی که دارد ارزش بسیار بالای برای خرید کسب کرده چرا که این تلویزیون در تمامی سایزهای معمول بازار تولید شده است.

تلویزیون تقریبا در هر منزلی یافت می‌شود و به یکی از ارکان اصلی هر خانه بدل شده است، تقریبا هر کسی دوست دارد اوقات فراغت خود را با دیدن تلویزیون سر کند و برنامه، فیلم یا فوتبال مورد علاقه خود را تماشا کند. اما همین افراد با تماشای محتوای با کیفیت روی یک تلویزیون با کیفیت قطعا لذت بیشتری خواهند برد. تلویزیون‌ها به همین منظور در حال رشد و پیشرفت هستند تا تجربه‌ای بی‌نقص از تماشا را به کاربر تقدیم کنند. همین پیشرفت‌ها هم باعث ایجاد محتوای با کیفیت از طرف فیلم‌سازان و کارگردانان شده است، چرا که به خوبی ارزش تماشای تلویزیون را درک کرده‌اند.

یکی از برترین تلویزیون‌های امروز بازار از لحاظ ارزش خرید و قیمت مناسب تلویزیون AU7000 سامسونگ است که در سال ۲۰۲۱ عرضه شده برای مشاهده‌ی اطلاعات و قیمت این تلویزیون بر روی تلویزیون سامسونگ AU7000 کلیک کنید.

از مشخصات بارز این تلویزیون می‌توان به نکات زیر اشاره کرد:

  • تلویزیون سامسونگ ۲۰۲۱ مونتاژ مصر
  • دارای رزولوشن فورکی با قابلیت ارتقاء تصویر
  • استفاده از آخرین ورژن سیستم عامل تایزن
  • موجود در تمام سایزهای ۴۳,۴۹,۵۰,۵۵,۶۵,۷۵,۸۵ اینچ
  • توان خروجی صدا ۲۰ واتی
  • دارای گیرنده‌ی دیجیتال و …

تلویزیون سامسونگ AU7000 برای تصاحب جایگاه برارد بزرگتر خود یعنی TU7000 که برای ۲۰۲۰ عرضه شده بود، توسعه داده شده است. کیفیت تصویر بالا با پنل VA و وضوح ۴K به همراه نمایشگر ۶۰ هرتز واقعی کیفیت تصویر بسیار عالی به شما ارائه می‌دهد، این تلویزیون همچنین دارای ۲ ورودی HDMI و ۱ ورودی USB، خروجی صدای اپتیکال، تیونر آنتن و اترنت شبکه است که به خوبی می‌تواند تمامی نیازهای شما را از یک تلویزیون برطرف کند. از ویژگی‌های جذاب دیگر این تلویزیون نمایشگر کریستالی است که سامسونگ برای ارتقای بیشتر کیفیت تصویر و همچنین دقت نور بیشتر از آن بهره برده است. برای اطلاعات بیشتر در مورد این تلویزیون و دیگر تلویزیون‌های برتر بازار ایران می‌توانید به وب‌سایت بررسی تخصصی تلویزیون، بابانوئل سر بزنید.

IMG 20210529 142055

AU7000 شباهت زیادی به نسل پیشین خود دارد اما اگر با دقت به جزئیات بنگرید تفاوت‌هایی هرچند ریز و کوچک را مشاهده می‌کنید که سامسونگ تضمین کرده بود با نسل قبل دارد.

تلویزیون AU7000 سامسونگ با ویژگی‌های جذاب و مدرن امروزی به همراه قیمت مناسبی که دارد ارزش بسیار بالای برای خرید کسب کرده چرا که این تلویزیون در تمامی سایزهای معمول بازار تولید شده است. (سایزبندی این تلویزیون شامل سایزهای ۴۳,۴۹,۵۰,۵۵,۶۵,۷۵,۸۵ اینچ می‌باشد).

نزدیک‌ترین رقیب به این مدل، تلویزیون سامسونگ au8000 می‌باشد حتما پیشنهاد می‌کنیم این مطلب را نیز مطالعه بفرمایید.

کیفیت تصویر تلویزیون سامسونگ AU7000

تلویزیون AU7000 از سری ۷ تلویزیون های سامسونگ می‌باشد که با دقت رنگ و نور بسیار بالایی توسعه داده شده و با رزولوشن ۴K (فورکی) به شما امکان تجربه یکی از باکیفیت‌ترین فرمت‌های تصویری دنیا را می‌دهد.

کیفیت صدای تلویزیون AU7000 سامسونگ

از دیگر نقات قوت این تلویزیون باید به کیفیت صدا آن اشاره کنیم که با سیستم صوتی ۲۰ وات ۲٫۲ کاناله و پشتیبانی از استانداردهای صدای دالبی ویژن و DTS همراه شده و وضوح و کیفیت صدای خوبی به کاربر منتقل می‌کند.

سیستم عامل تلویزیون SAMSUNG AU700

تایزن سیستم عامل اختصاصی سامسونگ است که به سادگی و راحتی کار معروف است، این سیستم عامل با طراحی یک پارچه و اختصاصی خود نوید تجربه کاربری روان و سریع در دستگاه‌های سامسونگ را به کاربران می بخشد. سیستم عامل تایزن با پشتیبانی کامل از زبان فارسی و ارائه فروشگاه اپلیکشن همراه شده و برای کاربران ایرانی یکی از بهترین سیستم عامل‌ها تلقی می‌شود. به طور خلاصه این سیستم عامل و رابط کاربری اختصاصی سنگ تمام گذاشته و هیچ‌گونه ایرادی نمی‌توان به آن وارد کرد.

در آخر اگر که به دنبال خرید تلویزیون هستید حتما این مدل را در بین انتخاب‌های خود داشته باشید. با توجه به نرخ بالای تورم به قول معروف؛ هرچه سریع‌تر بهتر، هر دقیقه‌ای که می گذرد قیمت دلار تغییر می‌کند و با توجه به شرایط قبلی و فعلی احتمال کاهش قیمت‌ها خیلی کم است.

همچنین می‌توانید برای مشاوره خرید با شماره‌های زیر با ما در تماس باشید:

۰۹۱۸۶۶۶۳۷۴۸ رستمی

۰۹۱۸۶۶۶۳۷۴۶ امیدی

۰۹۱۸۶۶۶۳۴۴۲ محمدی

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.