کد مطلب: ۶۹۱۰۰۸

تورهای لحظه آخری داخلی و خارجی با ۴۰ درصد تخفیف! تعداد محدود

تورهای لحظه آخری داخلی و خارجی با ۴۰ درصد تخفیف! تعداد محدود

تور لحظه آخری عموما به تورهایی گفته می‌شود که با توجه به ظرفیت پرواز‌ها یا هتل‌ها، با قیمتی پایین تر ولی برای چند روز آینده قابل رزرو می‌باشد.

تور لحظه آخری عموما به تورهایی گفته می شود که با توجه به ظرفیت پرواز ها یا هتل ها، با قیمتی پایین تر ولی برای چند روز آینده قابل رزرو می باشد. شما می توانید با خرید تورهای لحظه آخری داخلی و خارجی از ندابال، از ۴۰ درصد تخفیف بهره مند شوید و با ارزان ترین قیمت، به شهرهای ایران و یا کشورهای خارجی سفر کنید. در این مطلب می خواهیم شما را درباره رزرو تورهای لحظه آخری داخلی و خارجی راهنمایی کنیم.

تور لحظه آخری چیست؟

به طور کلی، به تورهایی که زمان کمی تا سفر باقی مانده است و با قیمت کمتر ارائه می گردد، تور لحظه آخری گفته می شود. به طور مثال، برای شما پیامکی می آید با این محتوا، تور شیراز با ۵۰ درصد تخفیف، حرکت ۱۲ ساعت دیگر. این نوع تورها عموما برای مقاصد داخلی برگزار می شوند و لحظه آخری هستند.

تفاوت تور لحظه آخری با تور معمولی

آژانس های مسافرتی زیادی تورهای گردشگری داخلی و خارجی برگزار می کنند و مسافرانی که به دنبال سفری ایمن تر و منظم تر هستند، این تور ها را رزرو می کنند. آژانس های مسافرتی برای برگزاری تور، ظرفیت مشخصی مثلا ۲۰ نفر را در نظر می گیرند و به اندازه ۲۰ نفر بلیت قطار یا هواپیما می خرند و از آن طرف هم برای این تعداد نفر، هتل هم رزرو می کنند.

اگر ظرفیت تور با ۲۰ نفر تکمیل شود، تور لحظه آخری برگزار نمی شود اما اگر مثلا ۱۸ نفر تکمیل شود آژانس، تور لحظه آخری را با قیمت پایین تر ارائه می کند تا ۲ نفر را هم جذب کند.

بنابراین تور لحظه آخری از نظر امکانات و کیفیت سفر، تفاوتی با تور معمولی ندارد. شما با همان توری سفر می کنید که مسافران عادی هم آن را رزرو کرده اند، با همان قطار یا هواپیما و در همان هتلی که سایر مسافران هم اسکان خواهند داشت.

تورهای لحظه آخری با قطار

برای رزرو تور دو انتخاب دارید، سفر با قطار یا هواپیما. اگر می خواهید از مسیر سفر لذت ببرید و امینت سفرتان بیشتر هم باشد و از طرفی هزینه کمتری برای تور بپردازید، تورهای لحظه آخری با قطار را پیشنهاد می کنیم.

تور مشهد ، شیراز، اصفهان، یزد و … با قطار هم برگزار می شوند و برای رزرو تور لحظه آخری هر یک از شهرهایی که می خواهید، می توانید سایت آژانس ندابال آسمان را چک کنید و در صورت خالی بودن ظرفیت، بلافاصله رزرو کنید.

تورهای لحظه آخری با هواپیما

اگر حوصله سفر طولانی را ندارید و می خواهید سریع تر به مقصد برسید تا زمان بیشتری برای گردش در مقصد را داشته باشید، تور با هواپیما را انتخاب کنید ولی توجه داشته باشید که قیمت تور با هواپیما گران تر از تور با قطار است مگر آنکه بتوانید تور لحظه آخری پیدا کنید.
آژانس مسافرتی ندابال تورهای لحظه آخری با هواپیما هم دارد که هم برای شهرهای داخل کشور و هم برای کشورهای خارجی مثل ارمنستان، تایلند، دبی و … برگزار می کند.

تاریخ سفر با تورهای لحظه آخری

هواپیما، قطار یا هتلی جای خالی دارد که تا آخرین لحظه تکمیل نمی شود. حال حاضر است با پایین ترین قیمت ممکن، ظرفیت خود را تکمیل کند پس قیمت تور خیلی مناسب است ولی مشکلی که باید درباره آن مطلع باشید این است که تاریخ سفر خیلی نزدیک است و توسط آژانس مشخص می شود.
پس اگر به دنبال تورهای لحظه آخری هستید این موضوع را مد نظر داشته باشید که ممکن است تاریخ سفر شما چند ساعت بعد و حداکثر تا چند روز آینده باشد و شما باید برای سفر کاملا آماده باشید.

سودجویی در تورهای لحظه آخری داخلی و خارجی

در خرید تورهای لحظه آخری داخلی یا خارجی مواظب باشید سرتان کلاه نرود زیرا بعضی از آژانس های نامعتبر، به اسم تور لحظه آخری، تور بی کیفیت و ارزان را ارائه می کنند و شما تا متوجه این قضیه شوید، به مقصد رسیده اید.

در واقع این آژانس ها از وسیله نقلیه با کیفیتی برای تور استفاده نمی کنند و هتلی هم که رزرو می کنند، کیفیت مطلوب ندارد و تورهای ارزان با کیفیت پایین خود را به نام تور لحظه آخری به مسافران ارائه می نمایند. پس لازم است که برای خرید تور، به آژانس مسافرتی معتبر اطمینان کنید.

چه زمانی می توانیم تورهای لحظه آخری بگیریم

برای رزرو تور لحظه آخری باید چمدان به دست باشید. بیشتر تور های لحظه آخری در دوران کم گردشگر مقصد ارائه می شوند برای مثال در فصل زمستان تور کیش لحظه آخری پیدا نمی کنید زیرا در این فصل، دمای هوا در کیش خوب است و مسافران زیادی هم دارد، اتفاقا در این فصل قیمت تورهای کیش به طور قابل توجهی افزایش می یابد.

یا مثلا در ایام نوروز کمتر پیش می آید که تور لحظه آخری مشهد پیدا کنید زیرا این شهر در ایام عید بیشترین مسافران را دارد. شهرهای خارجی هم مثل آنتالیا شرایط مشابه شهرهای داخلی دارند. آنتالیا در فصل تابستان یکی از توریستی ترین مقاصد گردشگری محسوب می شود اما در فصل زمستان به دلیل عدم امکان استفاده از پارک های آبی، سواحل، تفریحات آبی و … دوران کم توریست خود را می گذراند.

تور لحظه آخری برای کشورهای نیاز به اخذ ویزا

2 1

تور لحظه آخری تنها برای مقاصد داخلی و مقاصد خارجی اجرا می شود مانند تور ترکیه، تور ارمنستان ، مالزی و دیگر کشورهایی که نیاز به ویزا ندارند، زیرا برای گرفتن ویزا زمان زیادی لازم است که تا زمان شروع تاریخ تور، فرصت اخذ آن فراهم نیست.

آیا تور لحظه آخری امکانات و خدمات کمتری نسبت به تور عادی دارد؟

تصور اشتباهی که برای تور لحظه آخری وجود دارد این است که امکانات و خدمات کمتری به نسبت تور عادی دارد زیرا هزینه کمتری برای آن پرداخته شده است در حالی که شما با خرید تور لحظه آخری، با کسانی خواهید بود که دقیقا امکانات شما را دارند یعنی قطار یا هواپیمای شما مشترک است و در یک هتل اسکان داده می شوید.

تخفیف تورهای لحظه آخری داخلی و خارجی چقدر است

میزان تخفیف تور لحظه آخری بستگی به مبدا، مقصد، نوع وسیله سفر که قطار یا هواپیما است، نوع هتل، تعداد شب ها و روزهای سفر و … بستگی دارد اما معمولا مابین ۱۰ تا ۵۰ درصد تخفیف میخورد. حتی در بعضی از تورها تا ۶۰ درصد تخفیف را هم شاهد هستیم.

آژانس مسافرتی ندابال آسمان، تورهای لحظه آخری داخلی و خارجی خود را با ۴۰ درصد تخفیف برگزار می کند که البته ظرفیت مخصوصا برای شهرهای پرمتقاضی مثل مشهد و شیراز کم است. پس اگر میخواهید سریع تر از تورهای دارای ظرفیت خالی مطلع شوید، با کارشناسان آژانس مرتبا در ارتباط باشید.

ایراد تورهای لحظه آخری داخلی و خارجی

شاید بزرگ ترین ایراد تورهای لحظه آخری داخلی و خارجی این باشد که برای رفتن به چنین سفر هایی باید آماده باشید. امکان دارد سفر یک روز دیگر باشد یا چند ساعت دیگر و از آنجایی که بعد از رزرو تور فسخ آن به سختی امکان پذیر است و پول شما بر نمیگردد، پس در خرید این نوع تور به خوبی فکر کنید.
ایراد دیگر تور لحظه آخری برای مسافرانی هست که می خواهند دسته جمعی یا خانوادگی سفر کنند. با توجه به اینکه بیشتر ظرفیت صندلی های قطار یا هواپیما تکمیل شده است، انتخاب صندلی به دست شما نیست و امکان دارد از جمع جدا بیافتید.

نکات مهم در خرید تورهای لحظه آخری داخلی و خارجی

3 2

• برای خرید تور لحظه آخری عجله نکنید زیرا بدون تحقیق، رزرو کردن تور ممکن است باعث ضرر بیشتر شما هم شود. پس به اندازه کافی تحقیق کنید و در همین زمان کمی هم که باقی مانده است، می توانید اطلاعات خوبی به دست آورید.
• با افرادی که قبلا تور لحظه آخری خریده اند، مشورت کنید و از تجربیات آنها استفاده نمایید.
• هزینه تور را مستقیم واریز کنید زیرا افراد واسطه ای هستند که تور لحظه آخری می فروشند و درصدی هم برای خود بر میدارند. مثلا توری که قیمت ۳ میلیون تومان دارد را با قیمت ۲ میلیون می فروشند در حالی که تخفیف اصلی آژانس ۵۰ درصد بوده است.
• ساعت حرکت، فرودگاه یا راه آهن مقصد، کیفیت هتل، صندلی های خالی، نحوه سرویس دهی و کیفیت مسافرت را چک کنید.

سخن پایانی

هر آنچه راجع به تورهای لحظه آخری داخلی و خارجی باید می دانستید، در این مطلب توضیح داده شد. در صورت تمایل به خرید تور کیش لحظه آخری، تور مشهد لحظه آخری و تور لحظه آخری بسیاری دیگر از شهرهای داخلی و خارجی، لطفا از سایت آژانس مسافرتی ندابال دیدن فرمایید

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.