کد مطلب: ۶۴۶۴۹۱

توزیع برنج یارانه‌ای به قیمت ۱۲ هزار تومان

توزیع برنج یارانه‌ای به قیمت ۱۲ هزار تومان

در طرح رمضان همچنین دو نوع برنج تایلندی و هندی هم برای تنظیم بازار در بسته‌های ۱۰ کیلویی و به قیمت ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان در سراسر کشور عرضه و توزیع می‌شود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، پس از توزیع شکر یارانه‌‌ها، حالا قرار است در طرح رمضان همچنین دو نوع برنج تایلندی و هندی هم برای تنظیم بازار در بسته‌های ۱۰ کیلویی و به قیمت ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان در سراسر کشور عرضه و توزیع می‌شود.

دبیر اتحادیه بنکداران مواد غذایی تهران از توزیع برنج و شکر یارانه‌ای از امروز در سطح کشور تا پایان ماه رمضان خبر داد.

قاسمعلی حسنی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: ۸۸۰ هزار تن شکر در بسته‌های یک کیلو گرمی بین چهار اتحادیه خوار و بار فروش، سوپر مارکت، عطاری و لبنیات توزیع و تقسیم شده که این شکر با قیمت کیلویی ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان در اختیار این چهار صنف قرار می‌گیرد و این شکر با قیمت هر کیلو ۱۶ هزار و ۳۵۰ تومان در مراکز خرید و فروشگاه‌های سطح شهر به دست مصرف کننده می‌رسد.

او می‌گوید: در طرح رمضان همچنین دو نوع برنج تایلندی و هندی هم برای تنظیم بازار در بسته‌های ۱۰ کیلویی و به قیمت ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان در سراسر کشور عرضه و توزیع می‌شود.

وزارت جهاد کشاورزی هفته گذشته در طرحی با عنوان طرح رمضان برای توزیع یارانه‌ای شکر و برنج در سطح کشور برنامه ریزی کرده که توزیع این اقلام از امروز آغاز شد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    متاسفانه کشوری که خودش، تولید کننده برنج، باید ارزان بدست مصرف کننده برسه نه اینکه برنج های آشغال تایلند و هند بگیریم
    لطف کنید مسیولین محترم برنج ایرانی رو ارزان کنید تا همه محصول تولید داخلی استفاده کنند مگر امسال سال تولید داخل نامگذاری نشده.

  • ناشناس

    اه کی برنج هندی که مصنوعی هست میخوره بابرنج تابلندی

  • ناشناس

    آخرکی این برنجهای هندی وتایلندی رامیخورده
    حیف برنج ایرانی نیست نیمدانه ایرانی رابخوره بهتر ازین برنجهای خارجیه!

  • ناشناس

    بهترین برنج دنیا ماله ایرانه.. بعدش مردم ایران باید اشغالترین برنج دنیا رو بخورن توروخدا برنج تایلندی وارد نکنید اصلا قابل خوردن نیس بجاش برنج ایرانی رو ارزان کنید ماهم بتونیم بخوریم خیلی وقته نتونستیم برنج ایرانی بخوریم.‌ اخه خود مسیولین برنج تایلندی میخورن ک انتظار دارن ما بخوریم والا ماهم انسانیم ..

  • Mesa

    باسلام.بای کیسه برنج دردی درمان نمیشه،اصل موضوع بیکاری خصوصا کارگران فصلی وبیکار،که پول همین ۱۰کیلوبرنج واقعا ندارند،گرانی بی حدمرز ووو تورا به هرچی میپرستید جلوی این همه حرج ومرج رابگیرید،این چه کشور هست که بخاطر ی لقمه نان این همه بایدخفت کشید،یاکاربه مردم بدین یاحقوق،مگر قشرکارگروبیکار چه گناهی کردند یاجزئ این کشور نیستند تاکی بادررنج وبدبختی وفلاکت سرکرد،نزدیک ۴۷سالمه توی اتاق ۱۰متری اون هم با۴سرعایله بخدا دیگه خسته شدم،تاکی ….

  • ناشناس

    یک سوال از مسئولین از این برنج های اشغال به خانواده های خودتونم میدین ؟

  • ناشناس

    وقتی توزیع عادلانه نباشه بعضی ها چندین برابر و بعضی ها هم صد گرم هم گیرشون نمیاد . این نوع میبایست طوری توزیع شدد که به هنه برسد

  • ناشناس

    باسلام همین ها برای ما نمی رسد بعد از آن هم برنج هندی مرغ نمی خورد اگر خوب می شد به مردم رسید

  • ناشناس

    هرچی تولیداشغال مال مردم اسمشم گذاشتید حمایت ازتولیدداخلی مثل ایران خودرو وسایپا اونوقت برنج ایرانی که مال مردم ایران باید صادرشه وبرنج هندی یاتایلندی به خورد مردم بدین

  • ناشناس

    برنج تایلندی رابدی سگ …..بلا نسبت …..نمیخوره …آخه چرا وارد میکنید ….بیانصافا خودتون میخورین؟؟