کد مطلب: ۱۴۰۹۳۸

توضیحات شرکت معراج درباره شایعه لغو ناگهانی پروازها

توضیحات شرکت معراج درباره شایعه لغو ناگهانی پروازها

شایعاتی درباره لغو تعداد قابل توجهی از پروازهای شرکت هواپیمایی معراج منتشر شده که این موضوع با توضیحات مسئولان این شرکت همراه شده است.

حاجی‌زاده -معاون بازرگانی شرکت هواپیمایی معراج- درباره چرایی لغو پروازها و میزان صحت آن توضیح داد: در طول روزهای گذشته یکی از هواپیماهای شرکت معراج نیاز به تعمیر پیدا کرد و از این رو پیش‌بینی ما این بود که این هواپیما برای چند روز در دسترس نخواهد بود.

به گفته وی پس از این اتفاق مسئولان شرکت معراج تصمیم گرفتند با جابجایی برخی از برنامه‌های پروازی شرایط را برای انجام عملیات پرواز تمام مسافران فراهم کند.

حاجی‌زاده در این باره توضیح داد: خوشبختانه شرکت معراج برای اکثر مسیرهای پرترافیک داخلی بیش از یک برنامه پروازی دارد و از این رو با هماهنگی که میان آژانس‌های مسافرتی و شرکت هواپیمایی انجام شد، مسافران پروازها در برنامه‌های دیگر فعال در فرودگاه‌های مبدا و مقصد جابجا می‌شوند و هیچ مسئله‌ای برای تکمیل فرآیند سفر آنها وجود نخواهد داشت.

معاون بازرگانی معراج خاطرنشان کرد: از این رو صحبت درباره لغو ناگهانی پروازها به هیچ عنوان صحت ندارد و تنها این شرکت تلاش کرده به منظور مدیریت برنامه‌های پروازی در روزهای آینده برخی جابه‌جایی‌ها را انجام دهد که این اقدام نیز با هماهنگی مسافرین و آژانس‌های هوایی انجام شده است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.