خبر مهم:

کد مطلب: ۱۳۴۲۵۳

توقف واگذاری پالایشگاه کرمانشاه با دستور رئیس‌جمهوری

توقف واگذاری پالایشگاه کرمانشاه با دستور رئیس‌جمهوری

رئیس ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در کرمانشاه گفت: واگذاری پالایشگاه کرمانشاه به بخش خصوصی با پیگیری ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در استان و با دستور رئیس جمهوری متوقف شد.

به گزارش تجارت‌نیوز، جلیل صحرایی در نشست خبری با خبرنگاران در محل ستاد، افزود: دستور رئیس جمهوری مبنی بر توقف واگذاری پالایشگاه به بخش خصوصی روز سه‌شنبه به ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در استان کرمانشاه اعلام شد و ما هم از طریق رسانه‌های رسمی استان این موضوع را به مردم اعلام می‌کنیم.

پالایشگاه کرمانشاه زمستان سال گذشته به بخش خصوصی واگذار شد که اعتراض‌های زیادی را به دنبال داشت.

رئیس ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در کرمانشاه به مراجعه پرسنل پالایشگاه به ستاد اشاره کرد و گفت: در سفر رئیس جمهوری به کرمانشاه مشکلات و درخواست پرسنل پالایشگاه را به سمع دکتر روحانی رساندیم که خوشبختانه این درخواست از سوی رئیس جمهوری مورد اجابت قرار گرفت و پس از بررسی و تماس با وزیر نفت، دستور توقف واگذاری این پالایشگاه را اعلام کردند.

وی گفت: در سفر رئیس جمهوری به کرمانشاه ، مسایل عمومی استان را مطرح کردیم که واگذاری پالایشگاه کرمانشاه یکی از این موارد بود که در همان سفر دکتر روحانی قول پیگیری دادند و تصمیمی را که به نفع مردم استان است، اتخاذ کردند.

او پالایشگاه را نماد هویت کرمانشاه و نماد تجدد در استان دانست و اظهار کرد: مردم کرمانشاه خاطرات زیادی از این پالایشگاه دارند و نماد توسعه استان محسوب می‌شود.

پالایشگاه کرمانشاه با بیش از 90 سال قدمت بعد از پالایشگاه آبادان قدیمی‌ترین پالایشگاه کشور است و پنج فرآورده اصلی پالایشگاه 20 هزار بشکه‌ای کرمانشاه شامل بنزین، نفت سفید، نفت کوره، نفتِ ‌گاز و گاز مایع است که نیمی از سوخت استان را تامین می‌کند.

ستاد روحانی پیگیر مطالبات مردم استان است

رئیس ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در استان کرمانشاه در ادامه این نشست خبری از حضور حماسی مردم در استقبال از رئیس جمهوری در ورزشگاه امام (ره) کرمانشاه قدردانی کرد و گفت: این حضور باشکوه راه را برای بیان مطالبات دیگری مردم استان باز کرده است.

صحرایی پیگیری مطالبات اقوام، مذاهب و اقشار مختلف مردم استان را یکی از برنامه‌های ستاد دکتر روحانی در کرمانشاه دانست و افزود: از زمان آغاز فعالیت ستاد تاکنون اقشار مختلفی برای بیان مطالبات و مشکلات خود به ستاد مراجعه کرده و ما هم پیگیر مطالبات آنها هستیم.

او به حضور اهل سنت و اهل حق در ستاد برای بیان مطالبات خود اشاره کرد و گفت: برادران اهل تسنن به دنبال حضور در مناصب مدیریتی و برادران اهل حق نیز به دنبال حقوق شهروندی و جبران توسعه‌نیافتگی منطقه هستند و ما در ستاد این مسایل و مطالبات را به شخص رئیس جمهوری و اعضای ستاد مرکزی او منعکس کردیم.

او تحقق مطالبات مردم کرمانشاه را حق آنان دانست و گفت: مردم استان هشت سال زیر بمباران بودند و مردم اهل سنت و اهل حق با غیرت و تعصب از مرزهای کشور دفاع می‌کنند.

او به زندگی مسالمت‌آمیز مردم اهل تسنن، اهل حق و اهل تشییع در استان کرمانشاه نیز اشاره کرد و گفت: اقوام و مذاهب مختلف در استان کرمانشاه بدون هیچ مشکلی در کنار هم زندگی می‌کنند.

او با دعوت همه آحاد مردم به حضور در پای صندوق‌های رای از مردم خواست در ساعات اولیه رای‌گیری برای خلق حماسه دیگری حضور یابند و حضور خود را به ساعات پایانی رای‌گیری موکول نکنند.

دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همزمان با پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا روز 29 اردیبهشت در سراسر کشور برگزار می‌شود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.