کد مطلب: ۱۵۱۴۲۴

توضیحات دادگستری درباره توقیف اموال باشگاه نفت

توضیحات دادگستری درباره توقیف اموال باشگاه نفت

رئیس کل دادگستری استان تهران با بیان این‌که «رای توقیف اموال باشگاه نفت در دادگستری صادر نشده است»، در این باره توضیحاتی را ارائه کرد.

غلامحسین اسماعیلی در این باره توضیح داد: شخصی که ظاهرا جزء کارگرهای حوزه کاری باشگاه نفت بوده مدعی شده مطالباتی از باشگاه نفت می‌خواسته که این مطالبات پرداخت نشده است. مرجع رسیدگی به شکایت وی دادگستری نبوده است و این شخص به هیات‌های تشخیص حل اختلاف کارگری مراجعه و شکایت کرده است. شکایت وی مبنی بر این بوده که باشگاه نفت چندین ماه حق و حقوق من را پرداخت نکرده است.

به گزارش تجارت‌نیوز، وی افزود: این موضوع در هیات تشخیص حل اختلاف کار رسیدگی شده و وی را صاحب حق دانسته‌اند. کل مبلغ بدهی هم 8 میلیون و 200 هزار تومان بوده است. هیات مذکور به محکومیت باشگاه نفت مبنی بر پرداخت این مبلغ به نفع فرد رای صادر کرده، پس از اینکه رای قطعی هیات صادر شده چون به موجب قانون مرجع اجرای احکام هیات‌های مذکور دادگستری است، بر همان رای توسط مجتمع شهید بهشتی حکم اجرایی صادر شده که باشگاه نفت محکوم شده که این مبلغ 8 میلیون و 200 هزار تومان را به آن فرد پرداخت کنند.

وی افزود: چون مبلغ در مهلت زمانی خود پرداخت نشده، تقاضا شده است به میزان همین طلب از اموال باشگاه نفت توقیف شود اما این موضوع گفتنی است که اصلا رای در دادگستری صادر نشده است.

منبع: ایسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.