کد مطلب: ۳۶۹۵۸۰

رئيس كميسيون صنايع و معادن مجلس:

توليد در سایپا رونق گرفته است

توليد در سایپا رونق گرفته است

رئيس كميسيون صنايع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: در ماه‌های اخير توليد خودرو در سایپا افزايش يافته و شاهد رونق‌گرفتن فعاليت‌ها در اين شرکت خودروساز هستيم.

رئيس كميسيون صنايع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: در ماه‌های اخير توليد خودرو در سایپا افزايش يافته و خوشبختانه شاهد رونق‌گرفتن فعاليت‌ها در اين شرکت خودروساز هستيم.

به گزارش تجارت‌نیوز ، عزيز اكبريان در بازديد از خطوط توليد شركت سایپا و ديدار با مديرعامل و مديران ارشد اين گروه افزود: برنامه افزايش توليد محصول در گروه خودروسازی سایپا طراحي شده كه با دستيابی به اهداف آن، زمينه رشد عرضه خودرو به بازار و پاسخ‌گويی به تعهدات قبلی و نيازهای موجود نيز فراهم خواهد شد.

وي ادامه داد: مجلس شورای اسلامي در حال تدوين گزارشی از فعاليت‌های خودروسازان به‌ويژه سایپا جهت ارائه به رئيس‌جمهور و رئيس مجلس است تا با ارائه راهكارهای جديد، شعار رونق توليد در سال جاری محقق شود.

نماينده مردم كرج در مجلس شورای اسلامي گفت: نشست‌های مختلفي با وزرای اقتصادی و معاونان رئيس‌جمهور جهت بهبود فعاليت در صنعت خودرو برگزار شده و ضرورت حمايت و تدوين قوانين جديد برای رشد توليد در اين صنعت مورد تاكيد قرار گرفته است.

به گفته اكبريان صنعت خودرو نيازمند همكاری همه‌جانبه دولت، مجلس و بانک مركزی است تا تسهيلات ارزان‌قيمت باهدف حمايت از توليد در اختيار اين صنعت قرار گيرد.

رئيس كميسيون صنايع و معادن مجلس ادامه داد: صنعت خودرو از اهميت زيادی در رشد اقتصادی كشور برخوردار است و همه بايد برای كمک به ادامه حركت توليد داخل علي‌رغم فشارها و محدوديت‌های موجود تلاش كنند.

منبع: روابط عمومی خودروسازی سایپا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.