کد مطلب: ۱۷۶۹۶۶

مرکز آمار اعلام کرد؛

تولیدکنندگان فیلم و برنامه‌های تلویزیونی بیشترین مزد را می‌گیرند

تولیدکنندگان فیلم و برنامه‌های تلویزیونی بیشترین مزد را می‌گیرند

مرکز آمار گزارش داد: بیشترین مزد و حقوق پرداختی به ازای هرساعت، متعلق به فعالیت‌های تولید فیلم سینمایی، ویدیویی و برنامه‌های تلویزیونی با هفت هزار و ۴۰۰ تومان بوده است.

به گزارش دفتر فرهنگی بازرگانی وخدمات مرکز آمار ایران، بیشترین مزد و حقوق پرداختی به ازای هر ساعت در کارگاه‌های بازرگانی و خدمات درسال ١٣٩٣، متعلق به فعالیت‌های تولید فیلم سینمایی، ویدیویی و برنامه‌های تلویزیونی با هفت هزار و ۴۰۰ تومان بوده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بیشترین مزد و حقوق پرداختی به ازای هر ساعت در کارگاه‌هایی با فعالیت‌های جنبی خدمات مالی با شش هزار و ۵۵۵ تومان، کارگاه‌های معماری و مهندسی با شش هزار و ۱۳۳ تومان و فعالیت های انتشاراتی با پنج هزار و ۳۳۶ تومان بوده است.

براین اساس کمترین مزد پرداختی برای هر ساعت کار در سال ١٣٩٣، متعلق به کارگاه‌های عمده فروشی با ۲ هزار و ۵۰ تومان، کارگاه‌های مربوط به فعالیت‌های خلاق، هنر و سرگرمی با ۳ هزار و ۵۳۶ تومان است.

همچنین کمترین مزد پرداختی برای هر ساعت کار در سال ١٣٩٣، متعلق به کارگاه‌های ورزشی و سرگرمی تفریحی با سه هزار و ۵۰۸ تومان و کارگاه‌های آموزشی با سه هزار و ۸۵۰ تومان بوده است.

منبع: ایبنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.