کد مطلب: ۲۹۸۲۶۷

تولید طلای استرالیا به بالاترین سطح در ۲۰ سال اخیر رسید

تولید طلای استرالیا به بالاترین سطح در 20 سال اخیر رسید

موسسه تحقیقات معدن سوربیتون در تازه‌ترین گزارش خود اعلام کرده است که تولید طلای استرالیا به بالاترین سطح خود در دو دهه اخیر رسیده است.

آمارهای موسسه سوربیتون نشان می‌دهد که تولید طلای استرالیا در سه ماه دوم امسال به بیش از 81 تن رسیده که نسبت به سه ماه نخست 9 درصد معادل 6.5 تن افزایش داشته است. این رقم نسبت به سه ماه دوم سال قبل نیز 8 درصد رشد نشان می دهد.

به گزارش تجارت‌نیوز، بر اساس این گزارش تولید طلای استرالیا در سال مالی جاری به بیش از 310 تن رسیده که این رقم از سال 1998 میلادی بی سابقه بوده است.

این موسسه تحقیقاتی هشدار داده است که این روند رو به رشد تولید طلای استرالیا چندان دوام نخواهد داشت چرا که بخش معدن استرالیا با مشکلات و معضلاتی روبرو است.

اگر شرکت‌های بزرگ معدنی فعال در استرالیا نتوانند با چالش‌های موجود کنار آمده و آنها را حل و فصل کنند، تولید طلای این کشور به زودی با کاهش روبرو خواهد شد.

افزایش بهره مالکانه یکی از مهمترین چالش‌هایی است که بخش معدن استرالیا با آن روبرو شده است. این مساله فشار زیادی را بر بودجه شرکت‌های معدنی وارد خواهد کرد.

استرالیا یکی از مهمترین و بزرگترین تولید کنندگان طلای جهان به شمار می‌رود و نقش مهمی در بازار جهانی فلزات گرانبها دارد. دولت استرالیا آمادگی خود را برای حل و فصل مشکلات و چالش‌های معادن طلا اعلام کرده است.

منبع: سایت طلا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.