کد مطلب: ۳۲۶۸۷۲

تولید مینی‌بوس ۱۲۴ درصد افزایش یافت

تولید مینی‌بوس ۱۲۴ درصد افزایش یافت

تولید انواع مینی‌بوس و میدل‌باس در مهرماه امسال با افزایش ۱۲۴ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته همراه بوده است.

طبق اعلام وزارت صنعت، معدن و تجارت تولید انواع مینی‌بوس و میدل‌باس در مهرماه سال جاری به ۱۶۸ دستگاه رسید که نسبت به مدت مشابه سال گذشته که ۷۵ دستگاه بوده، ۱۲۴ درصد رشد داشته است.

به گزارش تجارت‌نیوز، براین اساس شرکت ایران خودرو دیزل با تولید ۱۸ دستگاه مینی‌بوس و میدل‌باس در مهرماه امسال نسبت به مهرماه سال گذشته که هیچ تولیدی در این زمینه نداشته، رشد تولید را به ثبت رسانده است.

شرکت پیشرو دیزل آسیا نیز با تولید ۳۸ دستگاه از این محصولات در مهرماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته که ۲۵ دستگاه تولید داشته، افزایش تولید ۵۲ درصدی را تجربه کرده است.

همچنین گروه بهمن نیز با افزایش تولید ۱۱۰.۵ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۴۰ دستگاه مینی‌بوس و میدل‌باس تولید کرده است. میزان تولید این شرکت در مهرماه سال گذشته ۱۹ دستگاه بوده است.

شرکت سروش دیزل مبنا نیز با تولید ۷۰ دستگاه مینی‌بوس و میدل‌باس در مهرماه امسال نسبت به تولید ۲۰ دستگاهی در مدت مشابه سال گذشته، رشد تولید ۲۵۰ درصدی داشته است.

در مقابل افزایش تولید انواع مینی‌بوس و میدل‌باس در شرکت‌های یاد شده، شرکت‌های عقاب افشان و هوراند خودرو دیزل به ترتیب کاهش‌ تولید ۸۰ درصدی و ۱۰۰ درصدی را تجربه کرده‌اند.

براین اساس عقاب افشان مهرماه سال گذشته ۱۰ دستگاه و مهرماه سال جاری دو دستگاه مینی‌بوس و میدل‌باس تولید کرده است.

همچنین هوراند خودرو دیزل مهرماه امسال هیچ تولیدی در زمینه مینی‌بوس و میدل‌باس نداشته است در حالی‌که در مدت مشابه سال گذشته یک دستگاه از این محصول تولید کرده است.

منبع: ایسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.