کد مطلب: ۲۸۰۳۳۸

تولید ٢٠ مگاواتی برق خورشیدی تا سال ١٤٠٠

تولید ٢٠ مگاواتی برق خورشیدی تا سال ١٤٠٠

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران گفت: با توجه به نیاز شهرک‌های صنعتی به انرژی‌های خورشیدی و تجدیدپذیر در دو شهرک صنعتی چرمشهر و سالاریه در ورامین قرار است برق این شهرک‌ها بر اساس تفاهم‌نامه از طریق انرژی خورشیدی تامین شود.

نعمت‌الله ترکی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران با اشاره به انجام اقدامات تهیه برنامه ششم توسعه در استان تهران گفت: براساس این برنامه تکالیف هریک از دستگاه ها تا پایان سال ١٤٠٠ مشخص شده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، وی به تهیه سند آمایش استان نیز اشاره کرد و افزود: ظرفیت استان براساس این سند در بخش‌های مختلف مشخص شده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران ادامه داد: در حال حاضر در جلسات شهرستانی با حضور فرماندار، روسای دستگاه‌های استانی و شهرستانی سند برنامه توسعه ششم با رویکرد عملیاتی و برش شهرستانی در حال تنظیم است.

وی ادامه داد: پس از 16 شهرستان یک سند راهبردی عملیاتی شهرستانی برای سند توسعه تهیه می شود که مصوب است و تحت نظارت اجرایی سازمان بازرسی و دیوان محاسبات قرار می گیرد و امکان تخطی دستگاه ها در آن وجود ندارد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران در ادامه سخنانش با اشاره به اقدامات انجام شده در بخش انرژی‌های خورشیدی و تجدید پذیر عنوان کرد: با توجه به نیاز ژ به این انرژی ها، در دو شهرک صنعتی چرمشهر و سالاریه در ورامین قرار است برق شهرک‌ها براساس تفاهم نامه از این طریق تامین شود و قرار است تا سال 1400 حداقل 20 مگاوات برق در این حوزه از طریق این دو شبکه تولید شود.

منبع:‌ فارس

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.