کد مطلب: ۱۹۱۶۷۳

تکلیف افزایش واگن به مترو تهران ۱۵ بهمن مشخص می‌شود

تکلیف افزایش واگن به مترو تهران 15 بهمن مشخص می‌شود

مدیرکل دفتر حمل‌و‌نقل ریلی درون‌شهری سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور آخرین وضعیت مناقصه تامین 630 واگن مترو برای تهران را تشریح کرد.

حسین رجب‌صلاحی با بیان اینکه 19 دی‌ماه شرکت‌کنندگان در مناقصه 630 دستگاه واگن مترو تهران پاکت‌های مناقصه را تحویل سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور دادند، اظهار کرد: پاکت‌های شرکت در مناقصه از سه شرکت "زیمنس آلمان"،" CRC چین" و واگن مترو "ماش روسیه" دریافت شد و مشغول بررسی این پاکت‌ها هستیم.

به گزارش تجارت‌نیوز ، وی ادامه داد: کمیته فنی این مناقصه بایستی پس از بررسی این پاکات فنی، به هر شرکت امتیاز دهد که این امتیاز با امتیاز نهایی قیمت مشخص شده توسط این شرکت‌ها جمع می‌شود و در نهایت در 15 بهمن‌ماه برنده نهایی مناقصه اعلام خواهد شد.

مدیرکل دفتر حمل‌و‌نقل ریلی درون‌شهری سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور با بیان اینکه سه پاکت "الف"، "ب" و "ج" برای شرکت در مناقصه در نظر گرفته شده است، گفت: پاکت "الف" شامل ضمانت شرکت در مناقصه، پاکت "ب" شامل مدارک فنی شرکت‌کننده در مناقصه و پاکت "ج " هم قمیت تعیین شده توسط شرکت‌کنندگان در مناقصه است که در حال حاضر پاکت‌های "الف" و "ب" بازگشایی شده است و در 15 بهمن نیز پاکت "ج" بازگشایی خواهد شد و برنده نهایی نیز اعلام می‌شود.

وی در پایان صحبت‌هایش با بیان اینکه شرکت‌های زیمنس آلمان، CRC چین و واگن مترو ماش روسیه در مناقصه نهایی با یکدیگر رقابت می‌کنند، افزود: پس از اعلام نتیجه نهایی مناقصه، این 630 واگن مترو تهران وارد مرحله تولید می‌شوند.

منبع: ایسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.