کد مطلب: ۲۱۱۷۵۸

تکنولوژی تازه ولوو در سینه «XC۴۰»

تکنولوژی تازه ولوو در سینه «XC40»

شرکت سوئدی ولوو اعلام کرد که برای اولین بار در تاریخ این برند از یک موتور سه سیلندر جدید در کراس اوور XC40 استفاده خواهد کرد.

این موتور جدید بر اساس موتور 4 سیلندر Drive-E ولوو ساخته شده و به یک گیربکس 6 دنده متصل می شود ولی سال آینده یک گیربکس 8 دنده نیز به طیف مدل های XC40 اضافه خواهد شد. همراه با این موتور دو پیشرانه دیگر نیز به مدل های XC40 اضافه می شوند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، طبق گفته ولوو یک نسخه هایبرید و یک نسخه تمام الکتریکی در آینده نزدیک به جمع مدل های XC40 ملحق می شوند.

موتورهای D3 با قدرت 150 اسب بخار و T4 با قدرت 190 اسب بخار نیز زیر کاپوت XC40 نصب می شوند. در حال حاضر XC40 فقط از دو موتور استفاده می کند که یکی از آنها موتور D4 با قدرت 190 اسب بخار مجهز به گیربکس اتوماتیک و دیگری موتور T5 با قدرت 247 اسب بخار است که گیربکس آن با موتور قبلی یکسان است.

1

همزمان با معرفی موتور 3 سیلندر جدید، چند رده تجهیزاتی جدید نیز به مدل های Momentum و R-Design این خودرو اضافه می شوند. بنابراین XC40 با یک نسخه پایه جدید و یک نسخه لوکس به نام Inscription عرضه می شود. قابلیت انتخاب سه مدل رینگ مختلف برای XC40 وجود دارد.

آقای الکساندر پتروفسکی مدیر ارشد دسته 40 در ولوو گفت:« ولوو XC40 جدید یک خودروی جوان پسند است و برای رانندگانی مناسب است که شدیدا حس متمایز بودن دارند. ما می خواهیم مشتریان ولوو به روش دلخواه خودشان خودروی تاثیرگذار و منحصر به فردی داشته باشند و به همین دلیل گزینه های بیشتری هم از نظر عملکرد و هم از نظر نمای ظاهری در اختیار آنها می گذاریم. »

قیمت ولوو XC40 با موتور 3 سیلندر جدید هنوز اعلام نشده است.

منبع:خودرو بانک

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.