کد مطلب: ۵۵۱۹۴۰

تیگو۸ پرو توسط مدیران‌خودرو به بازار ایران می‌آید

تیگو۸ پرو توسط مدیران‌خودرو به بازار ایران می‌آید

روابط عمومی شرکت مدیران‌خودرو اظهار کرد که خودروی تیگو۸ پرو به عنوان لوکس‌ترین محصول شرکت مدیران‌خودرو طی چند ماه آینده راهی بازار خواهد شد.

بنا به اظهار واحد روابط عمومی شرکت مدیران‌خودرو خودروی تیگو۸ پرو به عنوان لوکس‌ترین محصول شرکت مدیران‌خودرو طی چند ماه آینده راهی بازار خواهد شد.

تیگو۸ پرو اخیرا در بازار چین و سایر بازارهای مهم چون برزیل، روسیه، آمریکای جنوبی و خاورمیانه به عنوان لوکس‌ترین محصول شرکت سازنده معرفی گردیده است.

تیگو۸ پرو یک شاسی بلند لوکس و مدرن می‌باشد که با اندازه و ابعاد بزرگ و به صورت ۷ نفره به بازار ایران عرضه می‌شود، که می‌تواند برای خانواده‌های ایرانی مورد توجه قرار گیرد. این خودرو با داشتن طول ۴۷۲۲ میلی‌متر، عرض ۱۸۶۰ میلی‌متر و ارتفاع ۱۷۴۵ میلی‌متر و فاصله دو محور ۲۷۱۰ میلی‌متر می‌توان به عنوان یک شاسی بلند میدسایز در کلاس رقابتی هیوندای سانتافه، میتسوبیشی اوت لندر، رنو کلئوس قرار گیرد.

زبان طراحی این خودرو از آخرین و به روزترین متد طراحی پیروی می‌کند که حس یک شاسی بلند طراز اول را برای خریداران تداعی می‌کند. جلوپنجره خاص این خودرو که حالت الماس‌گونه دارد جلوه و پرستیژ خاصی به آن داده است.

از امکانات رفاهی و ایمنی این خودرو می‌توان به: ایربگ‌های جلو، جانبی، پرده‌ای، و مجموعه از امکانات ایمنی را اشاره نمود. همچنین این خودرو دارای امکانات رفاهی چون دوربین ۳۶۰ درجه اچ‌دی می‌باشد و همچنین تهویه مطبوع این خودرو دارای فیلتر ان ۹۵ می‌باشد که از ورود ویروس به کابین خودرو جلوگیری می‌کند.

سال گذشته تنها در بازار کشور چین که تمام مدل‌ها و برندهای خودرویی جهانی به صورت آزادانه فعالیت می‌کنند تیگو۸ موفق به فروش حدود ۱۴۰٫۰۰۰ دستگاه گردید که هم برای سازنده یک رکورد بزرگ بود و هم در این سگمنت قیمتی و کلاسی این تعداد فروش نمایانگر یک محصول موفق می‌باشد. همچنین از ابتدا عرضه تیگو۸ تا کنون حدود ۳۰۰ هزار دستگاه از این خودرو به فروش رسیده است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.