کد مطلب: ۶۲۷۷۷۳

ثبت اختراع جدید تویوتا برای خودروهای برقی

ثبت اختراع جدید تویوتا برای خودروهای برقی

تویوتا به تازگی قابلیت گیربکس دستی را برای خودروهای الکتریکی برقی خود به ثبت رساند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت تویوتا به تازگی طراحی گیربکس دستی را برای خودروهای برقی خود به ثبت رسانده است. در حالی که این ایده برای توسعه دهندگان و مهندسان خودروهای برقی دور از ذهن بود.

بر اساس گزارش گیزموچاینا، تویوتا تعداد زیادی پتنت برای گیربکس دستی برای استفاده در خودرو‌های الکتریکی ایجاد کرده است. این قابلیت خودرو‌های الکتریکی را قادر می‌سازد تا هر زمان که راننده به گیربکس دستی نیاز دارد از آن استفاده کند. (با سیستم پیشنهادی تویوتا رانندگان می‌توانند با پدال شبه کلاچ و تعویض دنده رانندگی کنند).

تعداد زیادی از کاربران فعلی EV ممکن است همچنان به خودرو‌های احتراق داخلی گیربکس دستی خود متصل باشند. ماهیت جذاب گیربکس دستی باعث شده که برخی از رانندگان به طرفداران سرسخت آن تبدیل شوند. با این حال، برای تکمیل مدل تویوتا در خودرو‌های برقی نیاز به مقداری نوآوری است.

درخواست ثبت اختراع یک کنترل کننده موتور را نشان می‌دهد که خروجی آن بر اساس یک خودروی احتراق داخلی سنتی طراحی شده است. مکانیسم عملکرد این قطعه را می‌توان انتقال دستی در خودرو‌های الکتریکی نامید.

اگرچه مکانیزم گیربکس دستی در حال حاضر چندان دقیق نیست، اما در صورت تبدیل شدن به واقعیت، برخی از علاقه‌ مندان به سمت چنین خودرو‌های الکتریکی جذب می‌شوند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.