خبر مهم:

کد مطلب: ۱۴۳۹۵۲

ثبت روزانه ۴۰۰ هزار شماره شبا برای دریافت سود سهام عدالت

ثبت روزانه ۴۰۰ هزار شماره شبا برای دریافت سود سهام عدالت

از زمان فعالیت سامانه سهام عدالت به طور متوسط در هر روز حدود ۴۰۰ هزار ثبت موفقیت‌آمیز شماره شبای حساب بانکی برای دریافت سود سهام عدالت توسط مشمولان انجام گرفته است.

سامانه سهام عدالت به نشانی www.samanese.ir در حالی از نیمه اسفند پارسال آغاز به کار کرده است که در گام نخست به ارائه صورت‌حساب مشمولان پرداخته است و در مرحله دوم نیز که از اواخر فروردین امسال آغاز شده، شرایطی را فراهم آورده است تا دارندگان سهام عدالت برای دریافت سود سال مالی 95 شرکت‌های سرمایه‌پذیر اقدام به ورود شماره شبای حساب بانکی خود در این سامانه کنند.

به گزارش تجارت‌نیوز، بر اساس اطلاعات حاصل از آمار ورودی شبا بانکی در سامانه سهام عدالت نشان می‌دهد تاکنون بیش از 28 میلیون نفر از سهامداران سهام عدالت، شبای بانکی خود را در سامانه ثبت کرده‌اند که نشان از استقبال 60 درصدی مشمولان جهت دریافت سود این سهام دارد.

همچنین در مدت فعالیت این سامانه برای دریافت شبای حساب بانکی مشمولان، به طور متوسط در هر روز حدود 400 هزار ثبت موفقیت‌آمیز از سراسر کشور صورت گرفته است.

گفتنی است؛ برای افرادی که شماره شبای آنها مورد تایید قرار می‌گیرد، پیامکی ارسال نخواهد شد و در مقابل مشمولانی که از عدم تایید شماره شبای بانکی خود مطلع خواهند شد و یا پیامک عدم تایید شبای بانکی توسط سامانه سهام عدالت دریافت می‌کنند، باید دوباره به سامانه سهام عدالت مراجعه و شبای بانکی جدید مربوط به یک حساب بانکی معتبر به نام خود را در این سامانه ثبت کنند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    شماره شبای خود را چگونه باید اعلام کنیم چند سال است دربانک صادرات برای پسرم افتتاح حساب شبا انجام دادم هر وقت به کافی نت مراجعه کردم گفتند هنوز سایت باز نشده لطفا راهنمایی بفرمایید