کد مطلب: ۵۵۷۲۹۲

ثبت‌نام از یارانه‌بگیران جدید

ثبت‌نام از یارانه‌بگیران جدید

رئیس سازمان برنامه و بودجه به مصوبه تبصره چهارده قانون بودجه ۱۴۰۰ اشاره کرد و از ابلاغیه دولت برای ثبت‌نام از یارانه‌بگیران جدید خبر داد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، محمدباقر نوبخت، به مصوبه تبصره چهارده قانون بودجه ۱۴۰۰ و تکلیف وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اشاره کرد و از ابلاغیه دولت برای ثبت‌نام از یارانه‌بگیران جدید خبر داد.

وی با اشاره به زمان و نحوه تحویل دولت به کابینه جدید گفت: تمام پیش‌بینی‌هایی که برای یک انتقال مثبت و موثر قدرت و امور اجرایی شده بود به خوبی در حال انجام است.

معاون رئیس‌جمهور ضمن قدردانی از ایرانیان داخل و خارج از کشور به دلیل شرکت در انتخابات، بیان کرد: امید بر این است که دولت دوازدهم ظرف یک ماه و چند روز باقی مانده تا پایان دولت، همه امور جاری و همچنین طرح‌های عمرانی را به پایان برساند و زمینه را برای انتقال قدرت به دولت جدید فراهم کند ( باشگاه خبرنگاران جوان ).

جزئیات ثبت‌نام یارانه‌بگیران جدید

امید حاجت، رئیس سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها نیز چندی پیش فرایند ثبت‌نام جاماندگان یا درخواست‌کنندگان جدید برای دریافت یارانه‌ها را تشریح کرد.

این مقام مسئول گفت: امسال منابع ما برای پرداخت یارانه ۳۵ درصد رشد کرده است. سال گذشته منابع ما ۲۵۰هزار میلیارد تومان بود که امسال به ۳۰۰ هزار میلیارد تومان رسیده است.

او افزود: یک هفته‌ای است که آئین‌نامه ثبت‌نام یارانه‌گیران جدید توسط دولت ابلاغ شده است.

حاجت گفت: منابع امسال سازمان هدفمند سازی یارانه‌ها تقریبا مانند سال گذشته است و ما باید برای پرداخت یارانه به یارانه‌بگیران جدید با مصلحت‌سنجی و همچنین اولویت‌بندی اقدام کنیم.

رئیس سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها گفت: وظیفه ما در ثبت نام‌های جدید تحویل گرفتن لیست نهایی از وزارت رفاه است و بعد از طی شدن مراحلی نظیر آزمون وسع و صحت‌سنجی‌ها، ملزوم به پرداخت یارانه به لفراد جدید هستیم.

او بیان کرد: نزدیک‌ترین موعد زمانی برای ثبت‌نام یارانه‌بگیران جدید یک یا دو ماه آینده [تیر و مرداد ۱۴۰۰] است ( شبکه خبر ).

آخرین اخبار حوزه اقتصاد کلان را در صفحه اقتصاد کلان تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    باسلام.بابت اشتباه کارمندپست بانک ازابتدایارانم لغوشد۵ماهه پسرم دنیا اومده اونم پای من میسوزه .بگیرید سایت و باز کنید یا دروغ کارمندانی که میگن الکی اعلام کردن و سایت بستس.اقای مسئول.

  • ناشناس

    چرا بچه ها رو برای یارانه ثبت نام نمیکنن. یک خانواده چهار نفره دو یا سه نفر یارانه میگیرن بقیه نمی‌گیرم. تکلیف بچه ها رو روشن کنید.

  • ناشناس

    سلام یارانه بنده من ۵الی ۶ سال قطع شده در حال حاضر بیکار م نه هیچ درامد ونه مسکن با وجوداینکه خیر سر من مهندس هستم کی باید به داد من باید برسد،خواهش میکنم،توجه بکنید واقعا این حق ماست .

    • ناشناس

      مجلس باید یه قانونی تهیه کنه که ما بیکاران بعد سی سال که توانایی پرداخت بیمه رو نداشتیم بهمون بازنشستگی بدهند. فکنم خیلی از دهه شصتی ها همین معضل دارند تا چند سال دیگه با پیرمرد هایی مواجه هستیم که حقوق بازنشستگی یا ندارن یا در حدود ده روز دارن.

  • ناشناس

    چ مردم بدبختی هستیم فقط همینو میگم

  • ناشناس

    چندساله یارانه ماروقطع کردن چون همسرم رو به یک ماموریت خارج از کشور فرستادن مگر واسه تفریح یا همراه خانواده رفته

  • ناشناس

    باسلام من یک بازنشسته آموزش وپرورش هستم چند سال است که یارانه ام قطع کردند آن هم نمی دانم به چه دلیل بوده خودتان بهتر می دانید که در نقاط دورافتاده یک بازنشسته چقدر حقوق می گیرد آن هم باداشتن یک خانواده شش نفره آن هم بااین همه گرانی که هیچکس مسعولش نیست آیا با قطع کردن یارانه ی من دیگر مشکلی بوجود نمی آید وهمه ی کارها درست می شود دیگر کسی میلیاردی اختلاس نمی کند درصورتی که من از بعضی همکاران خودم که هنوز شاغل هستند ودریافتی آنها هم ازمن بیشتراست هنوز یارانه می گیرند به نظر خودتان این عدالت است بهمنی بازنشسته فرهنگی از نقطه صفر مرزی دهلران

  • غ،امینی

    سلام بازنشسته آموزش و پرورش استان زنجان ابهر هستم سه فرزند دارم همسرم بیمار است،ازسال93بیدلیل یارانه نقدی مارا قطع کردن دخترم نامزد است شمارا به مقدساتتان قسم نظر لطفی عنایت فرمایید،دست علی همراهتان

  • غ،امینی

    سلام بازنشسته آموزش و پرورش استان زنجان ابهر هستم سه فرزند دارم همسرم بیمار است ، ازسال 93یارانه مارا قطع کردن دخترم نامزد است شمارا به مقدساتتان قسم نظر لطفی عنایت فرماید

  • ناشناس

    اگر یارانه مال همه هست پس چرا از سال ۹۳ یارانه ما را قطع کردن و چرا دوباره باید ثبت‌نام کنیم آمار دارن همان را وصل کنن