کد مطلب: ۵۳۹۷۱۸

رستم قاسمی ثبت‌نام کرد/ لاریجانی نمی‌آید؟

رستم قاسمی ثبت‌نام کرد/ لاریجانی نمی‌آید؟

دومین روز نام‌نویسی از متقاضیان حضور در انتخابات ریاست‌جمهوری، صبح امروز آغاز شده است. محمود احمدی‌نژاد و رستم قاسمی از جمله چهره‌های شناخته شده‌ای هستند که تاکنون ثبت‌نام کرده‌اند. برخی منابع مدعی شده‌اند حضور علی لاریجانی در انتخابات منتفی شده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در دومین روز ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات ریاست‌جمهوری، تا کنون رستم قاسمی (وزیر نفت دولت احمدی‌نژاد)، امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی (نائب‌رئیس مجلس)، محمود احمدی‌نژاد، صادق خلیلیان (وزیر جهاد کشاورزی دولت دهم) و محمد عباسی (وزیر پیشین ورزش و جوانان و تعاون) و حسن سبحانی (نماینده سابق مجلس) ثبت‌نام کرده‌اند.

حضور لاریجانی منتفی است

در این میان، عزت‌الله یوسفیان ملا، از افراد نزدیک به علی لاریجانی گفت: لاریجانی کسی نیست که برای رای آوری یا حضور در انتخابات، خودش را به آب و آتش بزند. ما بارها روند مناظرات را شاهد بودیم و این چنین رفتارها از جنس علی لاریجانی نیست.

وی افزود: آمدن لاریجانی به طور کل منتفی است. چند روز پیش مصاحبه‌ای از آقای پیر موذن منتشر شد که آقای لاریجانی نسبت به آن انتقاد بسیاری داشتند چرا که او به هیچ عنوان قصد ورود به انتخابات را ندارد.

منبع: مهر، تسنیم و برنا

آخرین اخبار انتخابات را در صفحه اختصاصی انتخابات ۱۴۰۰ پیگیری کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.