کد مطلب: ۵۴۰۴۷۷

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

ثبت‌نام سه چهره در روز چهارم / کدام کاندیدا وعده اینترنت رایگان داد؟

ثبت‌نام سه چهره در روز چهارم / کدام کاندیدا وعده اینترنت رایگان داد؟

چهارمین روز ثبت‌نام کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری در وزارت کشور به پایان رسید و تنها سه چهره شناخته شده در این روز برای حضور در انتخابات ثبت‌نام کردند. 

به گزارش تجارت‌نیوز ، مصطفی تاجزاده، معاون سیاسی وزیر کشور دولت اصلاحات از جمله افرادی بود که امروز برای ثبت‌نام انتخابات ریاست جمهوری به وزارت کشور رفت. او اعلام کرد که «برای به آشوب کشیدن و به خیابان کشاندن کاندیدا نشده‌ام. با بستن دهان منتقدان مخالف هستم. معتقد به حجاب هستم ولی با حجاب اجباری مخالف هستم. من با آمریکاستیزی مخالف هستم..

نفر دیگری که امروز ثبت‌نام کرد فریدون عباسی، رییس سازمان انرژی هسته‌‌ای دولت و نماینده فعلی مجلس است. او اعلام کرد که شعار ما "بازگشت به مردم با صداقت" است.

علیرضا افشار، معاون پیشین سیاسی وزارت کشور نفر سوم بود. او اعلام کرد که برنامه دارد که دولت را کوچک کند و با توجه به کوچک‌سازی دولت، باید روی برنامه‌های اشتغال خرد اقداماتی انجام داد. او همچنین گفت باید برای انجام این فعالیت‌ها به مردم اینترنت رایگان داد.

چهارمین روز page 001

آخرین اخبار انتخابات ایران را در صفحه انتخابات ۱۴۰۰ ایران تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    تاجزاده که محکوم شده و زندان رفته پس سوء سابقه دارد ضمن اینکه دولتهای خاتمی و رفسنجانی و روحانی حاصل فکر ایشون بوده و کاری برای مردم انجام ندادند روحانی ام ۸ سال کشور را در خدمت اخم و لبخند آمریکا قرار داد و امروز بدبخت و فلاکت زده هستیم