کد مطلب: ۶۳۸۶۵۷

جدیدترین قیمت میوه تنظیم بازاری/ سیب و پرتقال چند؟

جدیدترین قیمت میوه تنظیم بازاری/ سیب و پرتقال چند؟

مدیرعامل سازمان تعاون روستایی قیمت‌های اعلام شده قبلی را غلط خواند و از قیمت جدید میوه سیب و پرتقال تنظیم بازاری خبر داد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، قیمت جدید میوه‌های تنطیم بازاری چقدر است؟

درحالیکه چندی پیش استانداری و جهاد کشاورزی استان تهران قیمت میوه‌های تنظیم بازاری را در استان تهران برای هرکیلوگرم پرتقال ۹ هزار تومان و سیب قرمز و زرد ۱۱ هزار تومان و ۱۲ هزار تومان اعلام کرده بودند، مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی این نرخ‌ها را تکذیب کرد.

اسماعیل قادری‌فر مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی در گفتگو با تسنیم گفت: قیمت میوه‌های تنظیم بازاری در شهر تهران بر اساس جلسه کارگروه تنظیم بازار دولت مقرر شد که براساس قیمت روز میادین میوه و تره بار شهر تهران تعیین شود.

وی افزود: بر این اساس قیمت هرکیلوگرم سیب زرد ۱۴۲۰۰ تومان، سیب قرمز ۱۳۲۰۰ تومان و پرتقال ۱۱ هزار تومان است که در سامانه‌های هوشمندی نظیر بازرگام و اسنپ فود با همین قیمت توزیع می‌شود.

کیفیت میوه‌های تنظیم بازاری خوب است؟

مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ادامه داد: کیفیت میوه‌های که به صورت هوشمند توزیع می‌شوند از میوه‌های توزیع شده در میادین و سطح شهر بالا‌تر است و به صورت رایگان درب منزل افراد تحویل داده می‌شود.

وی تصریح کرد: قیمت میوه‌های تنظیم بازاری شب عید در استان‌ها نیز توسط استانداران تعیین می‌شود، نرخ این محصولات ۵ تا ۱۵ درصد زیر قیمت خرده فروشی آن استان است.

قادری‌فر در واکنش به اعلام قیمت ۹ هزار تومانی برای پرتقال و ۱۱ تا ۱۲ هزار تومانی برای سیب توسط استانداری و جهاد کشاورزی استان تهران گفت: قیمت‌های اعلام شده توسط یکی از مدیران استانداری تهران اعلام شد که نرخ‌های اعلامی وی اشتباه بود.

این مقام مسئول گفت: قصد ما از توزیع میوه شب عید تنظیم بازار است و یک کالایی را به مقداری نیاز ذخیره کرده‌ایم تا از ایجاد هرج و مرج در بازار جلوگیری شود.

وی افزود: به طور مثال قیمت سیب قرمز تنظیم بازاری در یزد ۱۲ هزار تومان و سیب زرد ۱۳ هزار تومان و پرتقال ۱۰ هزار تومان در بازار توزیع می شود؛ این محصولات توسط سامانه‌های توزیع هوشمند نیز به همین قیمت توزیع می‌شود.

معاون وزیر جهاد کشاورزی ادامه داد: میوه‌های تنظیم بازاری توزیع شده توسط سامانه‌های هوشمند کیفیت بالایی دارد و در صورتی که مردم از کیفیت محصول راضی نباشند می‌توانند محصولات خریداری شده را عودت دهند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • اهواز

    سیب وپرتقال درجه 3 همین امروز خریدم کیلو 18000تومان

  • فرح

    ملایر از میوه قیمت تنظیم باز خبری نیست سیب قرمز کیلویی ۲۲ هزار تومان و پرتقال کیلویی ۱۷هزار تومان است