کد مطلب: ۳۴۵۲۷۵

جدیدترین گوشی هوشمند اقتصادی هوآوی Huawei Y۵ Lite رونمایی شد

جدیدترین گوشی هوشمند اقتصادی هوآوی Huawei Y5 Lite رونمایی شد

شرکت هوآوی در اوایل سال جاری میلادی از جدیدترین محصول میان‌رده خود با نام Huawei Y5 Lite رونمایی کرده است. این گوشی در عین مقرون‌به‌صرفه بودن، کلیه نیازهای روزمره کاربران را برطرف می‌کند.

با شرایط اقتصادی موجود، بعضی از کاربران ترجیح می‌دهند با خرید گوشی‌هایی که از لحاظ قیمتی اقتصادی هستند، نیازهای روزمره خود را برطرف کنند. شرکت‌های تولیدکننده گوشی هوشمند در کنار تولید گوشی‌های پرچم‌دار و بالارده، گوشی‌هایی به مراتب اقتصادی‌تر را نیز تولید می‌کنند تا افرادی با هر میزان بودجه قادر باشند از گوشی‌های هوشمند استفاده کنند.

به گزارش تجارت‌نیوز، شرکت هوآوی در اوایل سال جاری میلادی از جدیدترین محصول میان‌رده خود با نام Huawei Y5 Lite رونمایی کرده است. این گوشی در عین مقرون‌به‌صرفه بودن، کلیه نیازهای روزمره کاربران را برطرف می‌کند.

جدیدترین گوشی هوشمند اقتصادی هوآوی Huawei Y5 Lite

Huawei Y5 Lite با صفحه نمایش 5.45 اینچی و تراکم پیکسلی 1440×720 طراحی شده و دوربین پشت و جلوی این گوشی به ترتیب 8 و 5 مگاپیکسل و دیافراگم آن 2 و 2.2 است.

Huawei Y5Lite با حافظه داخلی یک گیگابایتی و حافظه قابل ارتقای 16 مگاپیکسلی مجهز شده است. پردازنده داخلی استفاده‌شده در این گوشی MediaTek MT6739 چهارهسته‌ای و باتری آن ظرفیتی در حدود 3020 میلی‌آمپر بر ساعت دارد. این گوشی از سیستم عامل اندروید 8.1 استفاده می‌کند و در دو رنگ مشکی و آبی موجود عرضه شده است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.