کد مطلب: ۴۱۸۳۴۷

جریمه تردد کامیون‌ها در داخل شهر تهران چقدر است؟

جریمه تردد کامیون‌ها در داخل شهر تهران چقدر است؟

رئیس پلیس راهور تهران گفت: جریمه ۹۰ هزار تومانی برای برخورد با تخلف کامیون‌ها کافی نیست زیرا بعضی از پیمانکاران برای پیشرفت کار پروژه، مبلغ جریمه را پرداخت می‌کنند.

رئیس پلیس راهور تهران از اجرای طرح برخورد با تردد کامیون‌ها خبر داد و گفت: جریمه ۹۰ هزار تومانی برای برخورد با تخلف کامیون‌ها کافی نیست زیرا بعضی از پیمانکاران برای پیشرفت کار پروژه، مبلغ جریمه را پرداخت می‌کنند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، سردارمحمد رضا مهماندار افزود: جریمه ۹۰ هزار تومانی برای برخورد با تخلف کامیون‌ها کافی نیست و باید این مبلغ توسط وزارت کشور اصلاح شود.

ماموران پلیس راهور در ۵۲ نقطه از رینگ اطراف شهر تهران که کامیون‌ها از آن به داخل شهر تردد داشتند مستقر هستند و در هفته گذشته ۳۵۱۰ دستگاه کامیون که از منافذ مختلفی توانسته بودند وارد شهر بشوند مورد اعمال قانون و جریمه قرار گرفتند و آنها را برگرداندیم که به صورت میانگین هر شب ۲۵۰۰دستگاه از این کامیون‌ها را برگرداندیم و اجازه تردد در شهر را به آنها ندادیم.

مهماندار ادامه داد: جدول جرائم راهنمایی و رانندگی در هیات وزیران در حال بازنگری است و افزایش جریمه این دست تخلفات هم در دستور کار قرار دارد.

منبع: روزنامه اطلاعات

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.