خبر مهم:

کد مطلب: ۶۴۵۴۲۸

آخرین جزئیات از حمله اسرائیل به سوریه

آخرین جزئیات از حمله اسرائیل به سوریه

آخرین وضعیت پایتخت سوریه پس از حمله هوایی بامداد جمعه به این کشور چطور است؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، بامداد امروز صدای چند انفجار در آسمان دمشق سوریه به گوش رسید؛ انفجارهایی که در حومه غربی شهر دمشق با شدت بیش‌تری رخ داده بود. برای دریافت جزئیات بیشتر از این حادثه تجارت‌نیوز را دنبال کنید.

به نقل از تسینم ، به صورت مشخص گفته می‌شود اصلی‌ترین جایی که هدف قرار گرفته، اطراف شهرک «الرخله» و حاشیه شمالی شهر «قطنا» است.

به گفته منابع آگاه، رژیم اشغالگر قدس در این حمله از حریم هوایی جولان اشغالی استفاده کرده است. پیش از این حمله، پهبادهای شناسایی اسرائیلی پروازهای متعددی بر فراز آسمان جولان اشغالی داشتند.

واکنش‌ها به حمله اسرائیل

نخستین واکنش دمشق از سوی وزارت خارجه سوریه صورت گرفت که طی آن تأکید کرد دمشق به این حملات پاسخ سختی خواهد داد و این سوریه است که مشخص می‌کند این حملات چه زمانی و به چه صورتی انجام شود.

افکار عمومی در سوریه اعتقاد دارند این حملات با هماهنگی میان رژیم اسرائیل و گروه‌های تروریستی مسلح انجام می‌شود که تلاش می‌کنند به نوعی ارتش سوریه را تحت فشار قرار داده و پیروزی دمشق بر تروریسم را تحت الشعاع قرار دهند.

سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت امور خارجه تعرض بی‌شرمانه صهیونیستها در ماه مبارک رمضان به اماکن مقدس فلسطین و یورش به روزه‌داران و نمازگزاران در مسجدالاقصی را قویا محکوم و نسبت به تداوم اقدامات وحشیانه و تروریستی اشغالگران در قدس و فلسطین اشغالی هشدار داد.

تسنیم نوشت، سخنگوی وزارت امور خارجه ضمن دعوت از دولتها و سازمان‌های بین المللی به حمایت از مردم فلسطین و جلوگیری از تداوم جنایات صهیونیستها در فلسطین، خواستار تحرک مردمی و ملت های مسلمان در حمایت از مسجد الاقصی شد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.