کد مطلب: ۵۹۲۲۳۲

جزئیات طرح ترافیک جدید

جزئیات طرح ترافیک جدید

به دلیل شیوع کرونا ساعت طرح ترافیک کاهش پیدا کرده بود. قرار است از دو روز آینده ساعت طرح ترافیک افزایش یافته و بعد از بازگشایی مراکز آموزشی هم باز ساعت طرح دستخوش تغییر خواهد شد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، محدودیت تردد شبانه در تهران و سایر شهرها، از پاییز سال گذشته اعمال شد و هنوز منع تردد شبانه در اکثر شهرهای کشور در حال اجراست.

حدود یک سال از اجرای این طرح می گذرد و اخباری مبنی بر لغو محدودیت تردد شبانه در تهران با توجه به واکسیناسیون تعداد زیادی از شهروندان به گوش می‌رسد.

تصمیمی برای حذف محدودیت شبانه نداریم

برداشتن محدودیت های کرونایی بستگی به شرایط شیوع کرونا دارد. محسن منصوری استاندار تهران درباره شایعه لغو محدودیت ترددشبانه افزود: برداشتن محدودیت ها بستگی به شرایط شیوع کرونا دارد.

وی ادامه داد: درباره محدودیت تردد شبانه، چندی پیش در ستاد ملی مقابله با کرونا مطالب و نظراتی مطرح شد که این هفته در مورد آن تصمیم گیری می شود.

منصوری خاطرنشان کرد: فعلا تصمیمی برای حذف محدودیت شبانه نداریم اما موضوع در دست بررسی است.

محدودیت شبانه برخی از ترددها را به طول روز منتقل کرده است

برخی از مدیران شهری معتقدند که ممنوعیت تردد شبانه تاثیر چندانی نداشته است.مجتبی شفیعی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در این باره که آیا شهرداری تهران خواهان حذف ممنوعیت تردد شبانه در تهران است؟ گفت: ما در معاونت فکر می‌کنیم، ممنوعیت شبانه اثر چندانی نداشته، اما باید در این زمینه بحث شود.

وی با بیان اینکه در اجرای محدودیت طرح ترافیک، ایجاد محدودیت ازساعت ۸:۳۰ تا ۱۶ تأثیری روی پیک ترافیک ندارد، افزود: چراکه پیک صبحگاهی از۶:۳۰ تا۸:۳۰ و عصرگاهی بعد از ۱۶:۳۰ است و محدودیت شبانه نیز برخی از ترددها را به طول روز منتقل کرده و باعث این شرایط شده است.

ساعات صبحگاهی طرح ترافیک از ساعت ۸:۳۰ به ۷:۳۰ صبح تغییر می‌کند

معاون حمل نقل ترافیک شهرداری تهران از تغییر ساعت طرح ترافیک هم خبر داد وگفت:در گام اول از تاریخ ۱۰ آبان ماه ساعات صبحگاهی طرح ترافیک از ساعت ۸:۳۰ به ۷:۳۰ صبح و ساعت عصر گاهی از ۱۶ به ۱۷ تغییر خواهد کرد و در گام بعدی از روز بازگشایی مراکز آموزشی بر اساس تصمیم ستاد ملی کرونا بلافاصله در همان روز محدودیت از ۷:۳۰ به ساعت ۶:۳۰ صبح و از ۱۷ به ۱۸ تغییر خواهد کرد.

پیشنهاد لغو منع تردد شبانه به ستاد ملی مقابله با کرونا داده شده است. زالی فرمانده عملیات مقابله با کرونا در کلانشهر تهران با بیان اینکه پیشنهاد لغو منع تردد شبانه به ستاد ملی مقابله با کرونا داده شده گفت: مطالعات نشان می‌دهد اجرا یا لغو طرح ترافیک تاثیری بر شیوع کرونا نداشته است.

بر اساس این گزارش، ممنوعیت تردد شبانه همچنان برقرار است و البته برخی از مسوولان نظرات متعددی در این باره دارند. اما قرار است از دو روز آینده ساعت طرح ترافیک در تهران افزایش یابد.

منبع: فارس

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.