کد مطلب: ۶۳۸۲۸۴

جدیدترین جزئیات از غرق کشتی اماراتی در عسلویه

جدیدترین جزئیات از غرق کشتی اماراتی در عسلویه

مدیرکل مدیریت بحران استانداری بوشهر گفت: از ۳۰ سرنشین کشتی غرق شده تجاری اماراتی در ۳۰ مایلی عسلویه ۲۹خدمه تاکنون نجات یافتند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، حجت خسروی در گفتگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر ، با بیان اینکه وزش طوفان و تندباد شدید شمال غربی سبب مواج شدن خلیج فارس شده است گفت: وزش تندباد در تردد شناورها و فعالیت‌های دریایی خلیج فارس اختلال ایجاد کرده است.

وی از غرق شدن کشتی اماراتی در آب‌های خلیج فارس در منطقه عسلویه خبر داد و بیان کرد: در پی وزش شدید طوفان و متلاطم شدن خلیج‌ فارس کشتی اماراتی حامل خودرو در ۳۰ مایلی عسلویه غرق شد.

رئیس اداره ایمنی و حفاظت دریایی بنادر و دریانوردی استان بوشهر با بیان اینکه عملیات امدادرسانی به ۳۰ خدمه این شناور آغاز شده است خاطرنشان کرد: در این زمینه از سمت عسلویه غیر از شناور ناجی ۲ شناور یدک‌کش نیز به محل وقوع حادثه اعزام شد که به سبب شرایط نامساعد جوی و شدت باد پیش از رسیدن آنها کشتی اماراتی غرق شد.

خسروی بیان کرد: اکنون شناور ناجی ۱۸ در مسیر رسیدن به کشتی غرقی است تا نسبت به نجات سرنشینان اقدام کند.

وی با بیان اینکه ۳۰ سرنشین کشتی اماراتی با جلیقه نجات روی آب شناور هستند تصریح کرد: در سریع‌ترین زمان ممکن درخواست بالگرد به دستگاه‌های ذی‌ربط از جمله منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس انجام شده است.

مدیرکل بحران استان بوشهر با اشاره به اعزام امدادگران برای نجات ۳۰ سرنشین کشتی غرق شده اماراتی در خلیج‌ فارس در محدوده استان بوشهر گفت: با توجه به متلاطم و مواج بودن خلیج‌فارس تاکنون امدادگران ۱۶ سرنشین این شناور نجات داده‌اند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • بازنشسته

    باسلام وقتیکه دریا و خلبج فارس مواج و طوفانی می‌باشد نباید خود کاپیتان کشتیرانی دریانوردی اجازه رفت و آمد به کشتیها بدهد چون هم از نظر اقتصادی در خطر است و هم جان ناخدا و کاپیتان و مهندسین جوان مخصوصا کادر زحمت کش جوانان وکه در موتور خانه کار میکنند خدای نکرده به خطر می‌افتد پس باید به آب و هوای دریا دقت لازم را به عمل آورند