کد مطلب: ۴۶۶۸۱۰

جزئیات قیمت‌ها در بازار طلا و سکه / قیمت دلار و یورو امروز ۹۹/۵/۱۲

جزئیات قیمت‌ها در بازار طلا و سکه / قیمت دلار و یورو امروز ۹۹/۵/12

قیمت طلا و سکه امروز، بر خلاف ثبات بهای طلای جهانی، کاهش یافت که بر این اساس قیمت سکه طرح جدید به یازده میلیون و 89 هزار تومان رسید.

به گزارش تجارت‌نیوز ، قیمت طلا امروز با توجه به تعطیلی بازارهای جهانی تغییری نداشت و در رقم 1976 دلار در هر اونس ثابت ماند.

بر اساس گزارش تجارت‌نیوز، قیمت دلار در بازار آزاد امروز یکشنبه 12 مرداد ساعت 18 با 400 تومان افزایش نسبت به روز گذشته، 21،702 تومان‌ معامله شد.

همچنین، بانک مرکزی قیمت دلار رسمی را ۴،۲۰۰ تومان اعلام کرده است.

صرافی‌های بانک‌ها امروز ‌یکشنبه قیمت دلار را برای فروش به مردم 21 هزار و 700 تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت 20 هزار تومان خریداری می‌کنند.

قیمت یورو در بازار آزاد امروز یکشنبه 12 مرداد ساعت 18 با 395 تومان افزایش نسبت به روز قبل، 25،497 تومان معامله شد.

همچنین، قیمت یورو در بانک مرکزی ۴،۶۸۵ تومان تعیین شد.

بر همین‌ اساس طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها، 25 هزار و 500 تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها 23 هزار و 500 تومان است.

طبق نرخ‌های اعلامی اتحادیه طلا و جواهر تهران سکه و ارز تا ساعت 18، قیمت سکه تمام طرح قدیم ده میلیون و 600 هزار تومان و قیمت سکه تمام طرح جدید یازده میلیون و 89 هزار تومان در بازار طلا و سکه است که قیمت انواع سکه نسبت به روز گذشته کاهش یافته است.

در بازار طلای امروز هر گرم طلای ۱۸ عیار، یک میلیون و 74 هزار و 200 تومان قیمت دارد.

نیم‌سکه، ۵ میلیون و 520 هزار تومان در بازار معامله می‌شود، قیمت ربع‌سکه و قیمت سکه یک گرمی نیز به ترتیب ۳ میلیون و 325 هزار تومان و یک میلیون و 650 هزار تومان است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ضحا

    تعجبم ازاینه که چرا قیمت طلا توسایتای مختلف متفاوت نوشته شده چرایک جوروثابت نیستش؟؟؟

  • ناشناس

    خدایا ما رو نجات بده با این قیمت ها