کد مطلب: ۴۸۷۲۷۹

حباب قیمت سکه اعلام شد

حباب قیمت سکه اعلام شد

رییس اتحادیه طلا و جواهر با تاکید بر روند نزولی بازار از حباب یک میلیون و ۶۰۰ هزار تومانی سکه خبر داد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، ابراهیم محمدولی در گفتگویی تلویزیونی گفت: قیمت‌ها بازار طلا و سکه در هفته جاری با نوسان همراه بوده، اما روند بازار کاهشی است. همچنین انس جهانی و بازار ارز داخلی نیز روندی کاهشی دارد که بر وضعیت بازار طلا و سکه موثر است.

وی در ادامه درباره روند این روزهای بازار طلا و سکه نیز گفت: سکه تمام بهار آزادی طرح جدید ۱۴ میلیون و ۱۱۰ هزار تومان، طرح قدیم ۱۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان، نیم سکه ۷ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان، ربع سکه ۵ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و سکه گرمی نیز ۲ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان داد و ستد می‌شود.

حباب سکه یک میلیون و ۶۰۰ هزار تومان

رییس اتحادیه طلا و جواهر در ادامه با اظهار امیدواری نسبت به بازگشت آرامش و ثبات دوباره به بازار و افزایش تقاضا مردم برای مصنوعات طلا، گفت: هر انس جهانی در بازار امروز ۱۸۹۷ دلار و ۶۰ سنت، هر گرم طلا ۱۸ عیار نیز یک میلیون و ۲۸۱ هزار تومان است.

وی در خصوص موضوع دریافت فاکتور خرید طلا که این روزها در رسانه‌ها مطرح شده، هم گفت: این موضوع، تصمیم جدیدی نیست و همواره به مشتریان و متقاضیان خرید طلا تاکید می‌شود که به هنگام خرید مصنوعات طلا به طور حتم فاکتور معتبر با مشخصات و اطلاعات لازم را دریافت کنند.

منبع: خبرآنلاین

اخبار مرتبط با طلا را در صفحه اختصاصی ارز و طلا تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    خونه و زمین که سرمایه گذاران کلان رفتن سماش حباب نداره؟! اقلام مصرفی خرد که مصرف روزانه داریم حباب نداره که بترکه! همون که من هرچند ماه ریال زحمت کشیم رو بهش تبدیل می کنم فقط می ترکه! عجب!