کد مطلب: ۶۲۹۲۳۹

بازیکن اروپایی در پرسپولیس حضور پیدا می‌کند؟

بازیکن اروپایی در پرسپولیس حضور پیدا می‌کند؟

حضور بازیکن اروپایی در تیم فوتبال پرسپولیس لغو شد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس روز گذشته (جمعه) از حضور یک بازیکن اروپایی در ایران برای شرکت در تمرینات پرسپولیس خبر داد و قرار بود این بازیکن امشب به تهران سفر کند، اما با وجود تهیه بلیت از سوی باشگاه، حضور این بازیکن در ایران منتفی شده است.

به نقل از تسنیم ، باشگاه پرسپولیس مذاکراتی با مدیر برنامه‌های این بازیکن پرتغالی انجام داده و حتی توافقات اولیه نیز حاصل شده بود، اما باشگاه پرسپولیس با بررسی بیشتر پرونده این بازیکن پرتغالی متوجه شده است با توجه به آیین‌نامه سازمان لیگ درباره جذب بازیکن خارجی، این بازیکن شرایط حضور در لیگ ایران را ندارد. به همین دلیل نیز بلیت سفر این بازیکن به ایران از سوی باشگاه پرسپولیس کنسل شده است.

در شرایطی که اعلام و تاکید شده بود عرضه دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در فرابورس تا پایان بهمن ماه سال جاری انجام می‌شود، باید این اتفاق تا روز شنبه (۳۰ بهمن) رخ دهد و شاهد درج نماد سرخابی‌ها در بازار پایه فرابورس باشیم.

عرضه دو باشگاه استقلال و پرسپولیس طبق مدل افزایش سرمایه از محل صرف سهام با سلب حق تقدم تا پایان بهمن ماه سال جاری، مساله ای است که طی چند ماه اخیر بارها از سوی مسئولان و به ویژه رییس سازمان خصوصی سازی بر انجام آن تاکید شده است و طبق وعده داده شده نماد دو باشگاه استقلال و پرسپولیس مطابق وعده سازمان خصوصی سازی تا پایان بهمن در بازار پایه فرابورس درج خواهد شد.

حسین قربانزاده، رییس سازمان خصوصی سازی به تازگی در چند وعده تاکید کرد که واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس تا پایان بهمن‌ ماه سال جاری در فرابورس کلید می‌خورد؛ وعده‌ای که طی چند سال اخیر بارها و بارها از سوی مسئولان وزارت ورزش و جوانان، وزارت امور اقتصادی و سازمان خصوصی‌سازی تکرار شده و بی‌سرانجام مانده است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.