کد مطلب: ۶۲۱۱۶۳

حضور تماشاگران در بازی ایران و عراق قطعی شد؟

حضور تماشاگران در بازی ایران و عراق قطعی شد؟

حضور ۱۰ هزار تماشاگر در مسابقه تیم‌های ملی فوتبال ایران و عراق قطعی شد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بازی ایران و عراق با حضور تماشاگران برگزار می‌شود؟

تیم‌های ملی فوتبال ایران و عراق از ساعت ۱۸ روز پنجشنبه هفتم بهمن در چارچوب مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می‌روند. در روزهای اخیر اخباری درباره حضور ۱۰ هزار تماشاگر در این بازی منتشر شده بود ولی این اتفاق امروز قطعی شد.

به این ترتیب فردا ۱۰ هزار تماشاگر در مسابقه با عراق حضور خواهند داشت.

ایران در صورت پیروزی در این مسابقه صعود خود به جام جهانی را قطعی می‌کند.( ایرنا )

پتروویچ سرمربی عراق در خصوص دیدار روز هفت بهمن با تیم ملی ایران و اینکه هدف او در این مسابقه کسب تجربه برای ساختن تیم ملی آینده فوتبال عراق است یا تلاش برای رسیدن به جایگاه سوم جدول گروه و مرحله پلی آف گفت: برای تیم ملی فوتبال ایران احترام زیادی قائل هستیم اما از آنها نمی‌ترسیم.

وی ادامه داد: عراق در هر بازی برای کسب پیروزی به میدان می‌رود و هدف دیگری ندارد. شرایط در مسابقه با ایران هم همینطور است. به بازیکنانم اعتماد دارم و باور دارم که می‌توانند در این بازی پیروز باشند و ما را به بازی پلی‌آف و جایگاه سوم جدول گروه برسانند. صعود به جام جهانی و حضور در این جایگاه در گروی این است که نتایج دیگر بازی‌های گروه هم به سود ما باشد.

زاهدی به تیم ملی فوتبال دعوت شد؟

بازیکن ایرانی شاغل در لیگ فوتبال اوکراین با تایید مکاتبه فدراسیون فوتبال ایران و باشگاه زوریا برای حضورش در تیم ملی گفت: این صبحت مطرح شده و منتظر اعلام فهرست تیم ملی فوتبال ایران هستیم.

شهاب زاهدی افزود: باشگاه زوریا اعلام کرد که فدراسیون فوتبال ایران با آنها ارتباط گرفته و قرار است برای حضور در تیم ملی ایران به تهران بیایم. البته منتظر اعلام فهرست تیم ملی هستم و امیدوارم بتوانم برای تیم ملی کشورم عملکرد خوبی داشته باشم.

وی در خصوص شرایط خود در لیگ اوکراین و وضعیت تیمش ادامه داد: همه چیز طبق روال است و تیم خوبی داریم. برخی از بازیکنان ما از جمله الهیار صیادمنش به دلیل اتمام قرارداد از تیم ما جدا و چند بازیکن جدید هم به ترکیب تیم اضافه شده‌اند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • سید

    دیگه کی قراره بیاد ؟

  • به امید افزایش یارانه.

    جشن صعود را در تجارت نیوز میگیریم.