خبر فوری:

کد مطلب: ۷۴۵۹۵۸

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

ابراز امیدواری تاج به حضور زنان در ورزشگاه

ابراز امیدواری تاج به حضور زنان در ورزشگاه

رئیس فدراسیون فوتبال ایران نسبت به حضور بانوان در ورزشگاه های کشور ابراز امیدواری کرد و آن را موجب نشاط فوتبال خواند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، مهدی تاج امروز پانزدهم دی‌ماه در مجمع عمومی هیات فوتبال خوزستان اظهار کرد: مسئول اصلی حوزه فوتبال و ورزش در استان مدیرکل ورزش و جوانان است و در این زمینه از همه مجموعه انتظار است تا با همکاری اداره کل ورزش استان فعالیت داشته باشند و این یک رویه است.

وی با بیان اینکه در حوزه فوتبال خوزستان یک کشور است، افزود: اگر ظرفیت ها و امکانات مالی اجازه می‌داد، خوزستان می توانست به تنهایی یک لیگ داشته باشد.

رئیس فدراسیون فوتبال ایران گفت: در خوزستان سه تیم لیگ برتری، سه تیم در دسته یک، دسته دوم، فوتبال ساحلی و… وجود دارد. سهم خوزستان در تیم های ملی فوتبال در کشور اول است و این به معنای آن است که خوزستان با فوتبال گره خورده است.

تاج عنوان کرد: امروز مجمع خوبی در حال برگزاری است. اینکه همه ارکان فوتبال را دور هم جمع کنیم و درباره بهتر و بهتر شدن تصمیم بگیریم یک کار بسیار خوب است.

وی ادامه داد: در بحث فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی در کشور سهمی برای اوقات فراغت مردم در نظر گرفته شده است. حدود ۵ هزار و ۶۴۰ مسابقه فوتبال توسط سازمان لیگ برگزار می کنیم که سهم بسیار زیادی در این زمینه است.

رئیس فدراسیون فوتبال ایران گفت: امیدواریم به سرعت شرایط حضور تماشاگران و بانوان در ورزشگاه های فراهم شود. امیدواریم با پشت سرگذاشتن آلودگی هوا شاهد حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها باشیم که این مساله به نشاط فوتبال کمک می‌کند.

تاج ادامه داد: فدراسیون فوتبال قصد استفاده از بودجه دولتی را ندارد و این مساله مکتوب شده است و اگر کمکی انجام شود از آن کمکی در بخشی که مدنظر دولت است استفاده خواهیم کرد.

وی افزود: امروز جلسه ای با استاندار خوزستان برگزار خواهیم کرد که امیدواریم جلسه خوبی شود زیرا توقعاتی از استان داریم. بعضی از تیم های خوزستان به شدت در مضیقه هستند و امیدواریم شاهد روند خوبی برای حل مشکلات این تیم ها باشیم.

منبع: ایسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.