خبر مهم:

کد مطلب: ۲۱۴۱۵۳

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس:

حقوق معوقه کارکنان سازمان‌ها پیش از سال جدید پرداخت شود

حقوق معوقه کارکنان سازمان‌ها پیش از سال جدید پرداخت شود

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: در راستای فرارسیدن سال جاری، پیگیری‌های بسیاری درخصوص پرداخت معوقات سازمان‌ها به کارکنان خود درحال انجام گرفتن است.

جلیل مختار عنوان کرد: سازمان مالیاتی کشور به دلیل طلبکار بودن برخی شرکت‌های مستقر در آبادان حساب این شرکت‌ها را مسدود کرده است و همین موضوع باعث شده تا پرداخت معوقات کارکنان این شرکت‌ها به تعویق بیفتند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، مختار اظهار کرد: طی مکاتبه‌ای با وزیر اقتصاد و امور دارایی مقرر شد، مطالبه ۴۶ میلیارد تومانی شهرداری آبادان تامین و پرداخت شود؛ در همین راستا و به منظور تصدیق این طلب نیز، مکاتبه دیگری از سوی این وزارتخانه با سازمان مالیاتی کشور انجام شد تا پس از راستی‌آزمایی، این طلب پرداخت شود.

وی تصریح کرد: در همین راستا سه‌ماه حقوق معوقه کارکنان سازمان آب و فاضلاب روستایی نیز به‌صورت یکجا پرداخت می‌شود، تا پرداختی‌ها در این زمینه تا حدی متناسب و به‌روز شود.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی همچنین درباره پیگیری‌های انجام شده برای پرداخت معوقات معلمان حق‌التدریسی گفت: اعتبارات لازم برای پرداخت حقوق ۲۰ ساعت کارکرد این معلمان از سوی معاونت توسعه نیروی انسانی و برنامه‌ریزی در وزارت آموزش و پرورش تامین شده اما مجددا در مکاتبه‌ای با مسئولان مربوطه، خواهان پرداخت مطالبات باقی‌مانده به صورت مستقیم شده‌ایم، امید می‌رود تا پیش از سال نو بتوانیم این موضوع را پیگیری و به انجام برسانیم.

به گفته این نماینده مجلس پیگیری‌هایی برای پرداخت و مساعدت عیدی به مددجویان از سوی سازمان منطقه آزاد اروند انجام شده که با موافقت مدیر عامل این سازمان، این تصمیم به زودی اجرایی می‌شود.

منبع: مهر

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.