خبر مهم:

کد مطلب: ۵۹۷۸۸۴

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

زیاندهی بیمه درمانی دی/ کدام بخش حق بیمه بیشتری دریافت کرد؟

زیاندهی بیمه درمانی دی/ کدام بخش حق بیمه بیشتری دریافت کرد؟

بیمه دی در مهر ماه ۱۸۰ میلیارد تومان زیان شناسایی کرده است. این شرکت بیمه‌ای در ماه گذشته بیشترین حق بیمه دریافتی خود را از محل درمان کسب کرده است و حدودا به ۷۹ میلیارد تومان رسیده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بیمه دی در آخرین صورت مالی خود که در سایت اطلاع‌رسانی کدال منتشر کرده است، در مهر ماه ۱۴۹ میلیارد تومان از محل حق بیمه‌ها درآمد کسب کرده است.

این شرکت در ماه گذشته ۳۲۹ میلیارد تومان خسارت به افراد پرداخت کرده که نشان می‌دهد به طور کلی در این ماه این بیمه زیان‌ده بوده است. اما در کدام بخش‌ها بیمه‌گذاران حق بیمه بیشتری پرداخت کرده‌اند.

بیمه دی در هفت ماه گذشته ۱۱۶۹ میلیارد تومان حق بیمه از بیمه‌گذاران دریافت کرده است اما میزان خسارتی که به افراد پرداخت کرده به ۲۱۰۱ میلیارد تومان رسیده و حدودا از این محل یک هزار میلیارد زیان شناسایی کرده است.

بیشترین حق بیمه دریافتی بیمه دی در مهر ماه مربوط به بخش خدمات درمانی بوده است. این رقم در ماه گذشته به ۵۳ درصد رسیده است و در هفت ماه گذشته حق بیمه درمان بیمه دی ۹۲ درصد بوده است. این ارقام نشان می‌دهد افراد بیشتر از خدمات درمانی بیمه دی استفاده می‌کنند تا از دیگر خدمات بیمه‌ای.

در یک ماهه منتهی به مهر ماه ۷۹ میلیارد تومان بیمه دی از محل حق بیمه‌ها درآمد داشته است اما میزان خسارت پرداختی این بیمه به افراد به رقم ۲۹۹ میلیارد تومان رسیده است و در این بخش هم بیمه دی زیان شناسایی کرده است.

این شرکت همچنین در اطلاعیه‌ای خبر داده است در مناقصه خرید خدمت بیمه درمان تکمیلی ایثارگران تحت پوشش بنیادشهید و امور ایثارگران شرکت کرده است. که هنوز نتایج آن مشخص نشده است.

۱۸ درصد از حق بیمه‌های پرداختی به بیمه دی، مربوط به بیمه حق ثالث_ اجباری بوده است. که از این محل ۳۲ میلیارد تومان درآمد کسب کرده است. همچنین کمترین میزان حق بیمه مربوط به بخش حوادث بوده است که بیمه‌گذاران تنها ۴۲۴ میلیون تومان حق بیمه پرداخت کرده‌اند و بیمه تنها ۱۹۳ میلیون تومان خسارت پرداخت کرده است.

همچنین عمده خساراتی که این بیمه برای بخش درمان پرداخت کرده است مربوط به خسارات بیمه‌ای بنیاد شهید بوده است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • سید

    سلام شرمنده متاسفانه بیمه دی هزینه‌های درمانی جانبازان بصورت بسیار ناقص می‌دهد اسم این گفتن طلایی..ولی از یک میلیون و دویست هزار تومان. فقط هفتصد هزار تومان دادن این چه بیمه مسخره‌ای است..فقط بیمه ایران عالیه