کد مطلب: ۱۴۷۴۵۵

معاون رئیس‌جمهور:

حمایت از دولت برای توسعه اقتصادی کشور ضروری است

حمایت از دولت برای توسعه اقتصادی کشور ضروری است

معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: حمایت از دولت برای توسعه اقتصادی کشور ضروری است.

ححت‌الاسلام سیدمحمدعلی شهیدی محلاتی در مراسم افتتاح طرح تولیدی گوشت مرغ ماهان در دوره چگنی لرستان، اظهار کرد: کشور از اول انقلاب تا به امروز با عناوین مختلفی همچون جنگ و تحریم از سوی دشمنان در معرض مشکلات قرار داشته است ولی در حال حاضر همه این مشکلات و توطئه‌ها را پشت سر گذاشته‌ایم و کشور در آستانه ۴۰ سال مقاومت است.

وی افزود: رهبری امام راحل و هدایت‌های مقام معظم رهبری از عواملی بود که موجب مقاومت و پیروزی ایران در مقابل آمریکا و تحریم شد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران تصریح کرد: مردم دومین عامل پیروزی ایران در صحنه‌های مختلف است و مردم همیشه در صحنه بوده‌اند و از انقلاب حمایت کرده‌اند.

وی بیان کرد: انتخابات ریاست‌جمهوری در کشور با وجود مشکلات و کارشکنی‌های داخل و خارج در کمال سلامت برگزار شد.

معاون رئیس‌جمهور خاطرنشان کرد: با وجود کارشکنی‌های اقتصادی که از منطقه و کشورهای خارجی به ویژه آمریکا وارد شد و با عدم پایبندی این کشور به برجام، امسال سالی استثنایی است.

شهیدی محلاتی با بیان اینکه حمایت از دولت برای توسعه اقتصادی کشور ضروری است، افزود: سازمان اقتصادی کوثر تاکنون حدود ۳۵۷ میلیارد تومان در هفت شهرستان استان لرستان هزینه کرده است.

وی با بیان اینکه تلاش ما بر این است در استان‌های محروم ازجمله لرستان سرمایه‌گذاری کنیم، اظهار کرد: پروژه مرغ ماهان دوره چگنی ۱۰۰ نفر را به صورت مستقیم و ۲۸۰۰ نفر را به صورت غیرمستقیم ایجاد اشتغال می‌کند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران همچنین در جمع خبرنگاران، تصریح کرد: واحدهای تولیدی مرغ گوشتی در استان‌های زنجان، قزوین، مازندران، تهران و البرز بهره‌برداری شده‌اند اما مهمترین و بزرگترین این واحدها با ۳۳۰ میلیارد ریال هزینه در لرستان است.

شهیدی محلاتی اضافه کرد: ۵۰ درصد ظرفیت این واحد تولیدی از قبل شروع به کار کرده است و ۵۰ درصد آن در آینده نزدیک شروع به کار می‌کند.

وی با بیان اینکه کارخانه سرم‌سازی نیز در شهرستان بروجرد احداث خواهد شد، خاطرنشان کرد: هدف بنیاد شهید از بهره‌برداری طرح‌های مختلف اقتصادی اشتغالزایی برای فرزندان ایثارگر است.

معاون رئیس‌جمهور گفت: ۱۶۶ هزار قطعه زمین در نقاط مختلف کشور و به همین مقدار تسهیلات به منظور اشتغالزایی به ایثارگران واگذار می‌شود.

منبع: ایسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.