کد مطلب: ۲۵۵۸۶۴

حمایت دولت، موجب تقویت روند تولید در روستاها می‌شود

حمایت دولت، موجب تقویت روند تولید در روستاها می‌شود

فرماندار خاتم با بیان اینکه بسته‌های حمایتی دولت، کمک خوبی در راستای اشتغال جوانان روستایی است گفت: این بسته‌ها می‌تواند روند تولید و اشتغال را در روستاها سرعت بخشد.

فرجام فاضلی افزود: دولت تدبیر و امید توجه ویژه‌ای به توسعه روستاها داشته و به‌ویژه برای توسعه اشتغال و توان‌افزایی روستاییان برنامه‌ریزی‌هایی انجام داده که اعطای وام‌های کم‌بهره به روستائیان و همچنین بسته های حمایتی برای ایجاد اشتغال و بهسازی روستا از جمله این اقدامات است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، وی یادآور شد: هر یک از روستاهای شهرستان، ظرفیت ها و پتانسیل‌های خاص خودش را دارد که جوانان می‌توانند با استفاده از این قابلیت‌ها و پتانسیل ها در جهت رونق تولید و اشتغال گام بردارند.

فاضلی خاطرنشان کرد: در راستای بررسی مشکلات روستاها و بیان فعالیت‌هایی که در یک سال گذشته در حوزه‌های مختلف عمرانی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی در روستاها بخصوص در بخش اشتغال صورت گرفته بازدید‌هایی به صورت دوره‌ای در روستاهای شهرستان انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: بسته‌های حمایتی دولت در قالب اشتغال پایدار، فراگیر و رونق اقتصادی با رویکرد کارآفرینی به متقاضیان ارائه می‌شود.

خاتم در 240 کیلومتری شهر یزد قرار دارد.

منبع: ایرنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.