کد مطلب: ۵۲۱۲۸۴

حمله تروریستی به کشتی ایرانی در دریای مدیترانه

حمله تروریستی به کشتی ایرانی در دریای مدیترانه

سخنگوی شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران از حمله تروریستی به یک کشتی کانتینربر ایرانی در آب‌های بین‌المللی دریای مدیترانه خبر داد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، علی غیاثیان سخنگوی شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران امروز جمعه اعلام کرد که بدنبال اصابت شی انفجاری به کشتی کانتیربر «ایران شهرکرد» که چهارشنبه ۲۰ اسفندماه در آب‌های بین‌المللی دریای مدیترانه رخ داد، بخشی از بدنه کشتی دچار آسیب شد.

سخنگوی شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در این خصوص اضافه کرد: این شناور که متعلق به شرکت حمل‌ونقل کانتینری کشتیرانی جمهوری اسلامی است از ایران به مقصد اروپا‌ در حرکت بوده است. پس از اصابت شی انفجاری به بدنه کشتی، آتش‌سوزی مختصری در محل انفجار رخ داده که با تلاش به‌موقع فرمانده و خدمه کشتی آتش بلافاصله مهار شد و به هیچ‌یک از خدمه آسیبی وارد نشده است.

وی در ادامه اظهار کرد: کشتی ایران شهرکرد پس از بررسی میزان آسیب دیدگی و ترمیم خسارت‌های وارد شده به مسیر خود ادامه خواهد داد.

غیاثیان که با نورنیوز گفتگو می‌کرد، اینگونه اقدامات تروریستی را مصداق بارز راهزنی دریایی خواند و تأکید کرد که این اقدام بر خلاف قوانین بین المللی در خصوص امنیت کشتیرانی تجاری بوده و پیگیری های حقوقی برای شناسایی عاملین آن از طریق نهادهای ذیربط بین المللی انجام خواهد شد.

منبع: تسنیم

آخرین اخبار اقتصادی را از کانال تلگرام تجارت‌نیوز دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    حالا فکر کنید فقط ما بلدیم خرابکاری کنیم اونا بهتر از شماها بلدند

  • ایرانی

    همیشه پیروزی با جریان حق است و ما پیروز این مسیر هستیم