خبر مهم:

کد مطلب: ۵۸۶۷۵۹

حکم جدید برای سعید محمد در دولت سیزدهم

حکم جدید برای سعید محمد در دولت سیزدهم

رئیس‌جمهور با صدور حکم جدید برای سعید محمد، او را به عنوان مشاور خود در امور مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی منصوب کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در بخشی از حکم سیدابراهیم رئیسی خطاب به دبیر شورای‌عالی مناطق آزاد آمده است؛

پیرو ابلاغ حکم شماره ۹۶ ۳۹۰ مورخ ۲۹ شهریور ۱۴۰۰ وزیر امور اقتصادی و دارایی نظر به مراتب تعهد تخصص و سوابق علمی و اجرایی جنابعالی به موجب این حکم به سمت مشاور رئیس جمهور در امور مناطق آزاد تجاری منصوب می‌شوید تا به استناد به ماده ۶ قانون چگونگی اداره مناطق آزاد مصوب سال ۷۲ مجلس شورای اسلامی و ماده ۱۸ اساسنامه سازمانهای مذکور نسبت به صدور احکام رئیس هیات‌مدیره و مدیرعامل سازمان‌های مناطق آزاد پس از مشورت با وزیر اقتصاد اقدام کنید.

انتظار دارد ضمن بهره‌گیری مطلوب از همه امکانات و ظرفیت‌های موجود و با انتخاب افراد سالم و کارآمد در پشتیبانی از ایجاد اشتغال سالم و مولد نقش‌آفرینی موثر در بازارهای جهانی و منطقه‌ای تلاش در جذب سرمایه‌های داخلی و خارجی و پیشبرد عمران و آبادانی و کمک به توسعه اقتصادی کشور و نظارت لازم بر پیشگیری از بروز هر گونه فساد و روابط ناسالم در مناطق آزاد مجدانه کوشا باشید ( تسنیم ).

سوابق سعید محمد

چندی پیش با حکم احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی، «سعید محمد» به دبیری شورای عالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی منصوب شد.

سعید محمد در رشته مهندسی عمران تحصیل کرده و در سال ۱۳۸۸ با درجه دکترای مهندسی در این رشته با گرایش راه و ترابری از دانشگاه تربیت مدرس دانش‌آموخته شده‌است.

وی از سال ۱۳۷۵ عضو سازمان نظام مهندسی استان تهران، از سال ۱۳۸۸ عضو انجمن تونل ایران و از سال ۱۳۸۹ تاکنون عضو هیات علمی دانشگاه امام حسین است.

فعالیت محمد در سپاه پاسداران تنها به بخش‌های مدیریتی و اجرایی، در شرکت‌های زیرمجموعه قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء و دوره کوتاهی نیز در بنیاد تعاون سپاه، خلاصه می‌شود.

او از سال ۱۳۸۶ تا ۱۳۹۳ مدیرعامل گروه سپاسد (وابسته به قرارگاه خاتم) بود و از سال ۱۳۹۷ تا اسفند ۱۳۹۹ فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا بود و دارای درجه نظامی سرتیپ‌دوم پاسدار است ( باشگاه خبرنگاران جوان ).

به گزارش تجارت‌نیوز، او کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰ بود اما شورای نگهبان صلاحیت سعید محمد را تایید نکرد. در ادامه او به حمایت از سیدابراهیم رئیسی پرداخت.

آخرین اخبار حوزه اقتصاد کلان را در صفحه اقتصاد کلان تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • محمد

    هر کسی یه سهمی گرفت …

  • رضا

    فقط سعید جلیلی موند ببینیم چی بهش میدن باید دهن پر کن باشه