کد مطلب: ۳۰۷۵۰۶

باکس آفیس

خانه‌ای با ساعتی در دیوارهایش خوب می‌فروشد

خانه‌ای با ساعتی در دیوارهایش خوب می‌فروشد

در هفته‌ای که سینماها با کاهش فروش چشمگیری روبرو شدند، فیلم فانتزی «خانه‌ای با ساعتی در دیوارهایش» توانست در اولین هفته نمایشش، خود را به صدر جدول باکس آفیس برساند.

این هفته مجموع فروش سینماها کاهش چشمگیری پیدا کرد. با این وجود «خانه‌ای با ساعتی در دیوارهایش» (The House with a Clock in Its Walls) نخستین فیلم فانتزی بود که پس از ده هفته، به رتبه اول جدول باکس آفیس رسید و در اولین هفته اکرانش توانست با فروش هفتگی ۳۲ میلیون و ۲۵۳ هزار دلار در صدر جدول فروش هفتگی قرار گیرد. جک بلک، کیت بلانشت، کایل مک‌لاکلن، کالین کمپ و رنی الیس گولدزبری به کارگردانی الی راث در این فیلم فانتزی ماجرای پسربچه‌ای به نام لوئیس را روایت می‌کنند که همراه با عمویش زندگی می‌کند و پس از اتفاقی رازهایی درباره جادوگران و مردگان می‌فهمد.

به گزارش خبرنگار تجارت‌نیوز، «یک لطف ساده» (A Simple Favor) با فروش هفتگی ۱۴ میلیون و ۳۰۴ هزار دلار در رتبه دوم جدول قرار گرفت. این فیلم که هفته پیش را با ۲۲ میلیون و ۱۶۲ هزار دلاری و در رتبه سوم به پایان برده، با وجود کاهش فروش ۳۵ درصدی در این هفته و با توجه به کاهش فروش دیگر فیلم‌ها، یک پله صعود داشت.

رتبه سوم جدول نیز متعلق به فیلم «راهبه» (The Nun) جدیدترین ساخته کورین هاردی بود. «راهبه» با فروش هفتگی ۱۲ میلیون و ۹۳۷ هزار دلار پس از سه هفته اکران مجموع فروش خود را به ۱۰۳.۵ میلیون دلار رساند.

«غارتگر» (The Predator) باوجود آنکه هفته پیش پرفروش‌ترین فیلم باکس آفیس شده بود و این هفته نیز تعداد سالن‌هایش افزایش یافت، به فروش هفتگی ۱۲ میلیون و ۱۹۹ هزار دلار رسید و پس از یک هفته صدرنشینی در رتبه چهارم جدول فروش قرار گرفت.

فیلم‌های «آسیایی‌های خرپول» (Crazy Rich Asians) با فروش هفتگی ۸ میلیون و ۶۰۷ هزار دلار و «ریک پسر سفیدپوست» (White Boy Rick) با فروش نزدیک به ۷ میلیون دلار به ترتیب در رتبه‌های پنجم و ششم جدول فروش قرار گرفتند.

مستند سیاسی «فارنهایت ۱۱/۹» (Fahrenheit 11/9)، جدیدترین فیلم کارگردان جنجالی مایکل مور این هفته وارد چرخه اکران شد و با فروش ۴ میلیون دلاری هشتمین فیلم پرفروش جدول باکس آفیس شد. مایکل مور در تازه‌ترین فیلمش به انتخاب ترامپ به عنوان چهل و پنجمین رئیس‌جمهور آمریکا می‌پردازد و با مردم درباره تاثیر پیروزی ترامپ بر جامعه، اقتصاد و سیاست ایالات متحد صحبت می‌کند.

«خود زندگی» (Life Itself) نیز فیلم دیگری است که این هفته اکران خود را در سینماهای آمریکای شمالی آغاز کرده است. این فیلم رمانتیک داستان یک دختر و پسر را از پیش از به دنیا آمدنشان و آشنایی پدر و مادرهایشان تا بزرگ شدن و ازدواجشان نمایش می‌دهد. اسکار آیزاک، آنتونیو باندراس، اولیویا کوک و اولیویا وایلد از بازیگران «خود زندگی» به کارگردانی دن فوگلمن هستند.

  • بیشترین فروش افتتاحیه بین فیلم‌های اکران‌شده در هفته گذشته: «خانه‌ای با ساعتی در دیوارهایش» (The House with a Clock in Its Walls) با فروش ۳۲ میلیون و ۲۵۳ هزار دلار
  • بیشترین افزایش فروش نسبت به هفته گذشته: ----
  • بیشترین کاهش فروش نسبت به هفته گذشته: «غارتگر» (The Predator) با کاهش فروش ۱۹ میلیون و ۵۳۵ هزار دلار

فیلم‌های پرفروش هفته سی و هشتم باکس آفیس، ۱۰۷ میلیون و ۷۱۴ هزار دلار فروختند که نسبت به هفته سی و هفتم ۱۸ درصد کاهش فروش داشتند.

آفیس ۲۱ ۲۷ سپتامبر ۲۰۱۸

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.