کد مطلب: ۶۸۶۲۷

خبرهای خوش بانک کشاورزی برای کشاورزان

خبرهای خوش بانک کشاورزی برای کشاورزان

مدیرعامل بانک کشاورزی بسته حمایتی این بانک از طرحهای بخش کشاورزی در قالب اقتصاد مقاومتی را تشریح کرد.مرتضی شهیدزاده در مصاحبه با خبرنگاران با بیان اینکه بانک کشاورزی رتبه نخست در ارائه تسهیلات به بنگاه های کوچک و متوسط بخش کشاورزی و صنایع وابسته رابه خود اختصاص داده است گفت : نرخ سود تسهیلات بخش

2c1410c9a538ce1b8f71d41c524494d7_XL.jpg مدیرعامل بانک کشاورزی بسته حمایتی این بانک از طرحهای بخش کشاورزی در قالب اقتصاد مقاومتی را تشریح کرد.مرتضی شهیدزاده در مصاحبه با خبرنگاران با بیان اینکه بانک کشاورزی رتبه نخست در ارائه تسهیلات به بنگاه های کوچک و متوسط بخش کشاورزی و صنایع وابسته رابه خود اختصاص داده است گفت : نرخ سود تسهیلات بخش کشاورزی 3 درصد کمتر از تسهیلات دیگر بخش ها و 15 درصد است .
وی با بیان اینکه یکی از اولویت های بانک کشاورزی ارائه تسهیلات برای افزایش ضریب مکانیزاسیون بخش کشاورزی است ، گفت : سال گذشته در این باره 800 میلیارد تومان تسهیلات اختصاص دادیم و امسال به خاطر اهمیت این موضوع سقف این تسهیلات را برداشته ایم یعنی هر چقدر که کاربران در این زمینه تسهیلات بخواهند به آنها تسهیلات خواهیم داد زیرا افزایش مکانیزاسیون کشاورزی باعث بهره وری بالاتر و کاهش استفاده از انرژی خواهد شد.
وی با بیان اینکه هدف گذاری امسال بانک کشاورزی ارائه تسهیلات برای اجرای آبیاری تحت فشار در هزار و 800 هکتار است ، گفت: تاکنون 300 هکتار اجرایی شده است.
شهیدزاده افزود: امسال هدف گذاری بانک کشاورزی ارائه تسهیلات برای پرورش 20 هزار تن ماهی در قفس است که تاکنون 10 هزار تن آن اجرایی شده است.
شهیدزاده افزود : سهم بانک کشاورزی از این تسهیلات 5 هزار میلیارد ریال بود که تاکنون 75 درصد آن را پرداخت کرده ایم و تا 15 شهریور همه تعهدات را می پردازیم و آماده ارائه تسهیلات جدید خواهیم بود.
وی گفت: تا امروز حدود 11.1 میلیون تن گندم خریداری کرده ایم و 14 هزار میلیارد تومان پرداخت شده است.
مدیرعامل بانک کشاورزی با اشاره به گسترش ارتباط این بانک با کارگرازی های خارجی بعد از برجام گفت : این بانک پیش از برجام با 4 کارگزاری خارجی ارتباطات بانکی داشت که این تعداد بعد از اجرای برجام به 70 کارگزاری و بانک خارجی از کشورهای اروپایی ، آفریقایی و آسیایی افزایش یافته است .
وی افزود: سال گذشته بعد از برجام 4 میلیارد دلار ال سی باز کردیم که 70 درصد آن مربوط به نهاده های بخش کشاورزی و صنایع وابسته است.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛وی گفت : هدف گذاری امسال ما افتتاح 5 میلیارد دلار ال سی است و پیش بینی می کنیم که از این رقم نیز عبور کنیم.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.