به گزارش تجارت نیوز، مالک شریعتی در یاداشتی توییتری عنوان کرد: ظاهرا دولت اصلاح در مصوبه نرخ سوم بنزین را پذیرفته و در گام نخست، قصد دارد در جلسات پیشروی هیات وزیران، سهمیه خودروهای داخلی نوشماره را بازگرداند.
فارس نوشت: عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: این یک خبر خوب است که امیدوارم با اولویت دادن به اجرای سیاستهای غیرقیمتی مندرج در قانون برنامه هفتم و بودجه۱۴۰۴ تکمیل شود.طبق مصوبه قبلی دولت، بنا بود، خودروهای نوشماره از ۱۵ آذرماه دیگر سهمیه سوخت ۱۵۰۰ و ۳۰۰۰ تومانی نگیرند.
منبع: خبر آنلاین
سلان کدام رایگان گازسوزکردن ازبنده هفت میلیون کارگاه تبدیل کننده پول گرفت تازغیرازآن حدودیک میلیون لیست خریدلوازم به بنده دادتاتهیه کنم آن هم به اجبارلطفاً پیگیری کنیدچون ماصدایمان به هیچ جانرسیدیاحق