کد مطلب: ۴۳۱۴۹۰

علی‌بابا هر دو ثانیه، یک خدمت گردشگری ارائه می‌دهد

علی‌بابا هر دو ثانیه، یک خدمت گردشگری ارائه می‌دهد

مدیرعامل گروه علی بابا می‌گوید: در حال حاضر علی بابا به عنوان رتبه یک سفر در هر دو ثانیه، یک خدمت گردشگری به کاربران ارائه می‌دهد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، مسعود طباطبایی، مدیرعامل گروه علی بابا می‌گوید: «در حال حاضر علی بابا به عنوان رتبه یک سفر در هر دو ثانیه، یک خدمت گردشگری به کاربران ارائه می‌دهد. حتی بلیت چارتری را پس می‌گیریم و براساس قوانین موجود هزینه خرید بلیت را استرداد می‌کند.»

علی بابا که فعالیت خود را نزدیک به شش سال پیش و با فروش آنلاین بلیط هواپیما آغاز کرد، امروز عنوان رتبه یک سفر را به خود اختصاص داده و از بازیگران اصلی صنعت گردشگری آنلاین کشور به شمار می‌رود.

‌اکنون علی بابا با 680 نفر پرسنل متخصص که در ساختمان‌های روز اول علی بابا و یارا مشغول به کار هستند، خدمات متمایزی در حوزه گردشگری و پشتیبانی به کاربران ارائه می‌دهد.

علی بابا علاوه بر تسهیل روند خرید محصولات گردشگری، خدمات پشتیبانی متمایزی چون مشاوره تخصصی در زمینه سفر، پاسخگویی 24 ساعته در 7 روز هفته، راه‌اندازی سرویس‌های ویژه مانند سرویس کال‌بک، ایجنت کال‌بک، اعلام خودکار تاخیر پروازها و… را به خانواده بزرگ کاربران خود ارائه کرده است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.