خبر مهم:

کد مطلب: ۶۲۷۴۸۵

با خدمات گوتوسفر، مسافرت ساده و لذت‌بخش می‌شود

با خدمات گوتوسفر، مسافرت ساده و لذت‌بخش می‌شود

ایران به عنوان کشوری با یکی از کهن‌ترین تمدن‌های جهان توام با برخورداری از منابع طبیعی و متنوع، دارای جاذبه‌های گردشگری فراوان و متنوعی است که سبب ظرفیت بالای آن برای رشد در زمینه گردشگری شده است.

در حال حاضر یکی از معضلات مهم در زمینه گردشگری وجود سیستم‌های قدیمی و منسوخ انتقال وجه برای مسافران خارجی و دردسرهای ناشی از استفاده از روش‌های قدیمی مانند صرافی‌ها است. این در حالی است که برخی از افراد و شرکت‌های خصوصی مستعد با ارائه پلتفرم‌هایی برای ایجاد ارتباط مستقیم بین مسافران و خدمات رفاهی و گردشگری قادر به حل این مشکلات هستند.

یکی از این افراد و شرکت‌های مستعد و علاقمند به سرمایه‌گذاری در زمینه صنعت گردشگری ایران، پلتفرم GoToSafar با مدیریت یاشارعمرانی "یاشار ایپک" است که طرح‌های نوآورانه‌ای برای ارائه خدمات گردشگری و ایجاد سیستم‌های مدرن انتقال وجه دارد. یاشار عمرانی "یاشار ایپک" با نزدیک به دو دهه تجربه در زمینه فعالیت در حوزه گردشگری و برندهای مهم جهان، به عنوان یک ایرانی‌الاصل قصد استفاده از ظرفیت‌های خود و شرکت‌های زیرمجموعه خود برای گام برداشتن در مسیر توسعه این صنعت و ایجاد چنین پلتفرم‌های مبتکرانه‌ای را در ایران را دارد.

راهکاری برای رهایی از سیستم‌های منسوخ انتقال وجه

یکی از مهم‌ترین موانع بر سر راه توسعه صنعت توریسم در ایران که می‌تواند منجر به نارضایتی مسافران خارجی و حتی داخلی شود، دردسرهای برقراری ارتباط مستقیم با خدمات گردشگری و رفاهی نظیر اجاره ماشین، رزرو هتل، بلیط هواپیما و حتی بیمه مسافرتی است. در حال حاضر استفاده از سیستم‌های منسوخ انتقال وجه یکی ازچالش‌های مهم بر سر راه مسافران خارجی در ایران است. چرا که ارتباط با این مراکز رفاهی، و استفاده از شیوه‌‌های سنتی و قدیمی پرداخت مانند صرافی‌ها می‌تواند تا حد زیادی برای مسافران فرساینده باشد.

استفاده از ایده‌های خلاقانه و نوآورانه افراد و شرکت‌های خصوصی در زمینه ایجاد سیستم‌های مدرن انتقال وجه و طراحی پلتفرم‌هایی برای برقراری ارتباط مستقیم بین مسافران و گردشگران خارجی با هتل ها و سایر مراکز گردشگری در ایران و نیز انتقال آسان و امن وجه بدون دردسرهای موجود می‌تواند موجبات عبور کشور از بحران صنعت گردشگری را فراهم کند.

استفاده از چنین طرح‌های پیشگام و موثری می‌تواند همچون تحولی عظیم در صنعت گردشگری و هتلداری ایران باشد و جانی دوباره به آنها ببخشد. اما در نهایت باید دید توجه و همراهی مدیران و سازمان‌های ذی‌ربط به این برنامه‌های راهبردی و کارآمد، تا چه حد بوده و آنها چگونه از این ایده حمایت خواهند کرد.

01 8

ایده‌پردازی جذاب برای گردشگران خارجی و داخلی

وبسایت GoToSafar دارای ایده‌های کاربردی بسیاری برای جذب گردشگران خارجی به کشور، حتی در شرایط حال و با وجود تحریم‌های بین المللی است.

پلتفرم GoToSafar.com، با ارائه امکان برقراری ارتباط مستقیم بین مسافران و گردشگران خارجی با هتل ها و سایر مراکز گردشگری در ایران و نیز انتقال آسان و امن وجه بدون دردسرهای موجود، نه تنها می‌تواند کمک زیادی به صنعت گردشگری کشور کند، بلکه تمامی زیرساخت‌های لازم برای فروش و تبلیغات بین المللی را با شرایطی بسیار راحت‌تر از قبل فراهم کرده و سازمان‌ها، هتل‌ها، مراکز گردشگری و سایر مشاغل وابسته به این حوزه، می توانند با عضویت در سایت گوتوسفر بدون محدودیت و واسطه، خدمات گردشگری خود را به راحتی به مسافران و گردشگران خارجی ارائه کنند.

گوتوسفر به فعالیت در دو شاخه گردشگری آنلاین و اجاره ماشین در ترکیه فعالیت می‌کند و دارای تجربه‎های موفق بسیاری در ارائه انواع این خدمات است.

03 2

رزرو آنلاین هتل

امروزه بسیاری از مسافران رزرو آنلاین هتل را به جهت راحتی، سرعت بالا و هزینه کمتر ترجیح می‌دهند. گوتوسفر با ارائه خدماتی در این زمینه موجبات راحتی مسافران را فراهم کرده است.

رزرو بلیط هواپیما

در زمینه رزرو آنلاین بلیط هواپیما نیز گوتوسفر خدمات موفقی را ارائه می‌کند. به طوری که خرید بلیط حتی در خارج از کشور و با استفاده از کارت اعتباری بانک های ایرانی عضو شتاب نیز امکان‌پذیر است.

اجاره ماشین در کشور ترکیه (با راننده و بدون راننده)

از مزایای استفاده از این خدمات و اجاره ماشین در ترکیه از گوتوسفر می‌توان به امکان اجاره در یک شهر و تحویل آن در شهر دیگر(بطور مثال در شهر وان تحویل بگیرید و در استانبول تحویل بدید) و همینطور کنسلی خدمات بدون پرداخت هیچ‌گونه جریمه و اجاره خودرو در هر ساعت از شبانه روز اشاره کرد و یکی از دیگر مزایایی که GoToSafar را بی رقیب ساخته پشتیبانی فارسی زبان ۲۴ ساعته این پلتفرم میباشد.

ترانسفر سریع و آسان

گوتوسفر خدمات ترانسفر و کرایه تاکسی را نیز ارائه می‌دهد. کرایه تاکسی از گوتوسفر نیاز به هیچ‌گونه مدارک خاصی نداشته و پرداخت هزینه آن بدون نیاز به هیچ‌گونه ارزی، از طریق درگاه‌های اینترنتی بانک‌های ایران امکان پذیر است.

بیمه مسافرتی

یکی دیگر از خدمات آنلاین گوتوسفر، امکان دریافت بیمه مسافرتی برابر با تعداد روزهای سفر و بدون محدودیت سنی برای مسافران است.

راه های ارتباط با گوتوسفر

علاقه مندان سفر می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت گوتوسفر به نشانی GoTosafar.com مراجعه کرده و یا با شماره تلفن۹۱۳۰۱۱۷۳ - ۰۲۱ تماس بگیرند.

همچنین می توانید از صفحه اینستاگرام گوتوسفر با آی دی gotosafar بازدید کنید تا در جریان مسابقات و تخفیفات ویژه باشید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.