کد مطلب: ۴۳۹۶۳۵

خروج خودروها از استان تهران ممنوع شد

خروج خودروها از استان تهران ممنوع شد

معاون عمرانی استانداری تهران گفت: تردد تمام خودروها به استثنای خودروهای حامل سوخت و امدادی و خدماتی و امنیتی و انتظامی به خارج از استان ممنوع شد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، محمد تقی‌زاده در پایان شورای نخستین جلسه شورای هماهنگی ترافیک استان تهران در سال ۹۹ اظهار کرد: در این جلسه نمایندگانی از نیروی انتظامی پلیس راهور شهرداری تهران هلال احمر و دانشگاه های علوم پزشکی حضور داشتند.

وی ادامه داد: مسئولان باید لیست کارکنان در دستگاه‌های مختلف به استانداری تهران اعلام کنند و در همین راستا مقرر شد سامانه سفربرگ توسط شهرداری تهران عملیاتی و راه‌اندازی شود.

تقی‌زاده گفت: توسط پلیس راهور و نیروی انتظامی ممنوعیت تردد در مبادی ورودی و خروجی استان تهران اجرایی می‌شود و اگر نیاز به نیروی بیشتری بود از دیگر نیروهای مسلح استفاده می‌شود.

معاون عمرانی استانداری تهران افزود: پیشنهاد تعطیلی تمامی ادارات و سازمان‌های استان تهران تا ۱۵ فروردین به ستاد مقابله با کرونا ارسال شده است.

وی گفت: تردد تمامی خودروها به استثنای خودروهای حامل سوخت و امدادی و خدماتی و امنیتی و انتظامی به خارج از استان ممنوع شد.

تقی‌زاده در پایان خاطرنشان کرد: پیشنهاد جریمه نقدی و اقدامات بازدارنده برای خودروهای متخلف به ستاد ملی مقابله با کرونا ارسال شود و پس از تایید اجرایی شود.

منبع: تسنیم

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    زودتر قرنطینه رو اجرا میکردن

  • مهیار

    چه فایده. من هم مثل خیلی های دیگه که شغل و درآمد ثابت ندارند باید صبح به صبح از خونه بزنم بیرون و علیرغم رعایت توصیه ها هیچ گونه ترسی از بابت ابتلا به کروناویروس و مردن ندارم.

  • ناشناس

    با سلام به نظر شما نباید اینکار از ۲۰ اسفند شروع میشد؟؟؟مسافرتها انجام نمیشد؟؟خریدهای پوشاک و غیر ضرور انجام نمیشد و تردد و تجمعات انجام نمیشد؟؟؟
    همین تعطیلات عید زمانی خوبی بود اگر از ۲۰ اسفند این محدودیتها اعمال میشد تا ۱۵ فروردین شر این بیماری کنده شده بود نه اینکه تازه تعدادمبتلایان سیر صعودی داره ..باز هم دستتون درد نکنه اینکارو کردین

  • ناشناس

    آیا از شهر تهران و داخل استان میشه رفت و آمد کرد؟
    آیا برای کارهای ضروری بین شهری استان مانند رفتن به کار کشاورزی که در حومه شهر ورامین است میشه سفر کرد؟؟!

  • ناشناس

    نوش دارو بعد مرگ سهراب، باید اینکارو قبل عید انجام می‌دادید. این وضعیت تا تابستون نکشه صلوات?خدا فقط باید به ملت رحم کنه. ?

  • واقعا

    با برگشتن سافرا بیماری سه برابر میشه باید هرکی هرهر جا بود همونجا میموند اینا کار بلد نیستند

  • احمد

    خدارحم کنه به ملت فلک زاده ایران خدایا همه بیماران شفابده وکسی رابا این وضیعیت مریض نشه

  • ناشناس

    به نظربنده باوجوداینکه خیلی دیردست به کارشدندامابه قول معروف ماهی راهروقت ازآب بگیری تازه است کارخوبی است اگرتداوم داشته باشه

  • ناشناس

    واقعا که مسئولین عقل آدمی را به چالش می کشند.فکر کنم رسما تعطیل کردند.امیدوارم حداقل کمی از عقلانیت و منطق استفاده کنند.واقعا تصمیماتشان شرم آوره.اصلا چی میخواهند هدفشان از تصمیماتشان چی هست.

  • ناشناس

    خدایا ما آنقدر تو خونه موندیم پیر شدیم