کد مطلب: ۵۹۱۵۸۸

آپارتمان خود را از تنها مرجع به‌روز آگهی ملکی پیدا کنید

آپارتمان خود را از تنها مرجع به‌روز آگهی ملکی پیدا کنید

از آنجاکه قیمت‌ها در این سال‌ها در مناطق مختلف تهران بسیار متنوع است سامانه هوشمند و تخصصی کیلید به یاری متقاضیان شتافته و بستری را ایجاد کرده که متقاضیان اجاره و خرید آپارتمان در تهران و بسیاری از شهرستان‌ها به‌راحتی با چند کلیک ساده از محل سکونت و حتی محل کار خود به این سامانه مراجعه کرده و از فایل‌های ثبت شده در این سامانه به‌صورت غیرحضوری بازدید کنند.

ازآنجاکه با روی کار آمدن دولت سیزدهم هنوز سیاست‌های مناسب برای کنترل قیمت‌ها در بازار مسکن به مرحله اجرا نرسیده است، بازار مسکن کماکان در شرایط بسیار نامطلوبی به سر می‌برد و شهروندان برای خریداری و تهیه اساسی‌ترین نیاز خود و خانواده دچار چالش‌های جدی هستند.

این شرایط در بازار مسکن به‌قدری نامساعد است که بنا به عقده بسیاری از صاحب‌نظران و فعالان حوزه مسکن با این افزایش قیمت‌ها دوره انتظار خانه‌دارشدن دهک‌های اول ۱۷۸ سال شده است.

بر پایه گزارش تحولات بازار مسکن در شهریورماه سال ۱۴۰۰ در شهر تهران که برگرفته از آمارهای خام سامانه ثبت املاک و مستغلات کشور است و توسط اداره بررسی و سیاست‌های اقتصادی بانک مرکزی تهیه و منتشر شده است در این ماه متوسط قیمت خریدوفروش یک مترمربع زیربنای واحد مسکونی معامله شده از طریق بنگاه‌های معاملات ملکی شهر تهران ./۳۱۷ میلیون ریال بوده است که این میزان در نسبت به مردادماه ۴/۲ درصد افزایش را داشته است.

افزایش ۴/۲ درصدی قیمت خریدوفروش یک مترمربع واحد مسکونی ظرف یک ماه باعث شد که در شهریورماه سال جاری تعداد معاملات آپارتمان‌های مسکونی شهر تهران به حدود ۸/۷ هزار واحد مسکونی رسیده که نسبت به شهریورماه سال گذشته ۰/۸ درصد کاهش را داشته است که این امر بیانگر کاهش توانایی و قدرت خرید آپارتمان از سوی شهروندان است.

وضعیت بازار مسکن در این سال‌ها به‌گونه‌ای بوده که کارشناسان و صاحب‌نظران فعال در این حوزه افق‌های متفاوتی را پیش‌بینی می‌کنند که البته این مسئله باعث سردرگمی شمار بسیاری از فروشندگان، متقاضیان خرید آپارتمان و همچنین فعالان حوزه املاک شده است.

عطا آیت‌اللهی، کارشناس حوزه مسکن که شرایط بازار را متأثر از کلیت اقتصاد کشور می‌داند بر این باور است که رشد نقدینگی و به‌تبع آن رشد تورم ادامه خواهد داشت و بازار مسکن نیز از این امر تأثیر خواهد گرفت مگر اینکه دولت جدید بتواند این شرایط بسیار دشوار اقتصاد را کنترل کند و کنترل اقتصاد را به دست گیرد.

بنا به گفته‌های آیت‌اللهی در حال حاضر بازار مسکن ایران با کمبود شدید عرضه و سرمایه‌گذاری مواجه است و تا زمانی که عرضه به ۳ تا ۴ برابر میزان کنونی نرسد انتظار مهار تورم را در بخش مسکن نمی‌توان داشت به همین دلیل در پاییز سال جاری کاهش قیمت مسکن مشاهده نخواهد شد و تأثیر گفتگوی احیای برجام نیز در بازار آنی نخواهد بود.

این در حالی است که محمد عدالت‌خواه یکی دیگر از کارشناسان حوزه مسکن نیز با اشاره به این امر که پیش‌بینی بازار مسکن در وضعیت کنونی اقتصاد بسیار پیچیده و دشوار است بر این باور است که اگر وضعیت اداره اقتصاد کشور به همین روش پیش رود افزایش پیوسته قیمت مسکن دور از انتظار نیست و افزایش قیمت مسکن و کاهش روزافزون قدرت خرید شهروندان و در نهایت رشد حاشیه‌نشینی دور به‌وضوح نمایان خواهد شد.

باتوجه‌به پیش‌بینی صاحب‌نظران حوزه مسکن این روزها فروش و خرید آپارتمان و حتی اجاره برای بسیاری از شهروندان به دغدغه‌ای بزرگ تبدیل شده زیرا شمار زیادی از خانواده در سال‌های بسیار گذشته تلاش می‌کردند تا با جمع‌آوری سرمایه‌های زندگی خود و حتی دریافت وام‌ها و حتی تسهیلات مسکن اقدام به خرید آپارتمانی هرچند کوچک کنند.

اما این روزها با افزایش روزبه‌روز قیمت یک مترمربع واحد مسکونی خرید آپارتمان برای بسیاری از شهروندان شکلی رؤیاگونه و خارج از تصور را دارد به‌نحوی‌که کاهش قدرت خرید آپارتمان باعث شده که شمار زیادی از شهروندان مجبور به اجاره آپارتمان و پرداخت اجاره‌بهاهای سرسام‌آور و در برخی موارد مهاجرت معکوس به مناطق حاشیه‌ای کلان‌شهر تهران شوند.

از سوی دیگر افرادی که برای خرید آپارتمان در تهران تلاش می‌کردند تا با سرمایه زندگی خود آپارتمانی با متراژ بالاتر را خریداری کنند این روزها به سمت خرید آپارتمان با متراژ پایین‌تر سوق یافته‌اند تا مجبور به اجاره‌نشینی و حتی مهاجرت به مناطق حاشیه‌ای و شهرهای هم‌جوار نشوند.

اما در این آشفته‌بازار مسکن بیشتر افرادی که از این شرایط دچار آسیب‌های جدی می‌شوند خانواده‌های نوپا و همچنین خانه اولی‌ها هستند. این افراد که در بیشتر مواقع از سرمایه مناسبی برای خرید آپارتمان به‌منظور تأمین سرپناه مورد نیاز خود برخوردار نیستند نیز در ابتدای زندگی خود با چالش‌های بسیاری مواجه می‌شوند زیرا باتوجه‌به افزایش چشمگیر قیمت‌ها امکان خرید آپارتمان هرچند کوچک نیز برای این قشر وجود ندارد و در بدو زندگی تأمین مسکن برای آنها به‌عنوان مشغله‌ای بزرگ به شمار می‌رود.

متأسفانه این روزها بسیاری از خانه اولی‌ها مدت بسیاری در انتظار می‌مانند تا شاید بتوانند به‌جای خرید آپارتمان اقدام به اجاره یک واحد مسکونی ریز متراژ کنند و یا با کمک خانواده و دریافت تسهیلات خانه اولی‌ها در مناطق حاشیه‌ای کلان‌شهر تهران اقدام به خرید آپارتمانی نه‌چندان مناسب را کنند.

در این حالت به‌صراحت می‌توان گفت که شمار بسیاری از شهروندان تهرانی در این وضعیت نامساعد بازار مسکن با روی کار آمدن دولت سیزدهم چشم به برنامه‌های تأثیرگذار در حوزه ساخت‌وساز مسکن دوخته‌اند تا شاید با اجرای آنها بتوان فاصله بین میزان عرضه و تقاضا را در این بازار کاهش داد و با کنترل منطقی در قیمت‌ها بازار مسکن را از این شرایط نجات داد.

اما با وضعیت کنونی نیز شهروندان باتوجه به نیاز خود و خانواده در صدد هستند تا در یک‌زمان مناسب اقدام به خرید آپارتمان کنند به همین منظور از آنجاکه قیمت‌ها در این سال‌ها در مناطق مختلف تهران بسیار متنوع است سامانه هوشمند و تخصصی کیلید به یاری متقاضیان شتافته و بستری را ایجاد کرده که متقاضیان اجاره و خرید آپارتمان در تهران و بسیاری از شهرستان‌ها به‌خصوص در این روزهای پاندمی کرونا به هرروزه جای مراجعه پی‌درپی به آژانس‌های املاک به‌راحتی با چند کلیک ساده از محل سکونت و حتی محل کار خود به این سامانه مراجعه کرده و از فایل‌های ثبت شده در این سامانه به‌صورت غیرحضوری بازدید کنند.

متقاضیان اجاره و خرید آپارتمان پس از انتخاب نام محله مدنظر می‌توانند به مشاهده فایل‌های اجاره و خرید آپارتمان پرداخته و بعد از مشاهده اطلاعات کارشناسی شده‌ای چون موقعیت مکانی، طبقه، متراژ، تعداد اتاق‌های خواب، سیستم گرمایشی و سرمایشی، نوع کف‌پوش و کابینت‌ها و همچنین پارکینگ، انباری و حتی آسانسور به مشاهده تصاویر واقعی درج شده در آگهی پرداخته و پس از انتخاب ملکی متناسب با نیاز و خواسته خود و خانواده با شماره منتشر شده در بخش انتهایی آگهی تماس گرفته و اقدام به بازدید حضوری و درنهایت عقد قرارداد اجاره و یا خرید آپارتمان کنند.

اما باتوجه به اطلاعات عنوان شده خدمات سامانه هوشمند و تخصصی کیلید تنها در رابطه با اجاره و خرید آپارتمان، خانه ویلایی، پنت هاوس و همچنین واحدهای تجاری نیست بلکه این سامانه شرایطی را فراهم کرده که کاربران قبل و بعد از انتخاب گزینه موردنظر خود و خانواده برای سکونت به بخش بلاگ این سامانه مراجعه کرده و با استفاده از مطالبی در خصوص محله انتخاب شده که دربردارنده امکانات و شرایط زندگی، مراکز درمانی و پزشکی، مراکز آموزشی و خرید، مراکز فرهنگی و هنری، مساجد و داروخانه‌ها و همچنین اماکن تفریحی و گردشگری و در نهایت ادارات و سازمان‌های مهم و تأثیرگذار است استفاده کرده و با دیدی وسیع اقدام به اجاره و خرید آپارتمان کنند.

علاوه‌برآن کاربران این امکان را خواهند داشت تا با مطالعه مقالاتی در رابطه با دکوراسیون و دیزاین و حتی سبک زندگی در صورت سکونت در محله زندگی جدید آنها را به کار برده و در کنار خانواده زندگی در آپارتمانی زیبا و جذاب را در عین آرامش داشته باشند.

با تمامی این موارد اگر شما هم تمایل به اجاره و خرید آپارتمان در تهران را دارید به شما پیشنهاد می‌کنیم که برای بررسی دو منطقه جذاب در تهران با ما همراه شوید تا شاید یکی از این دو محله منطقه‌ای مطلوب برای زندگی شما باشد.

IMG 20211027 093750

یکی از محله‌های جذاب و لوکس نشینی که امروز به گشت‌وگذار در آن می‌پردازیم محله پر طرف‌دار و جوان‌پسند بلوار فردوس به‌عنوان یکی از مناطق خوش‌ آب‌وهوای غرب تهران و منطقه ۵ شهرداری تهران است که به دلیل باغ‌های بسیار زیبا و سرسبز هنوز هم به یکی از مناطق خوش‌ آب‌وهوای غرب تهران شهرت دارد و بسیاری از خانوارها علاقه‌مند به اجاره و خرید آپارتمان در بلوار فردوس هستند.

اگر قصد ورود به محله زیبای بلوار فردوس را داشته باشید به‌راحتی از طریق اتوبان حکیم، بزرگراه شیخ فضل‌الله نوری، باکری و جناح می‌توانید به این محله قدم بگذارید زیرا دسترسی‌های این محله به‌قدری مناسب است که ساکنان و متقاضیان اجاره و خرید آپارتمان در بلوار فردوس هیچ نگرانی را در خصوص تردد به نقاط مختلف کلان‌شهر تهران نخواهند داشت و در یکی از خوش‌ مسیرترین محله‌های تهران به سکونت خواهند پرداخت.

آنچه که با ورود به محله بلوار فردوس به طور حتم توجه شما را خود جلب خواهد کرد ساختار جالب این منطقه است که بلوار فردوس را به دو بخش شرقی و غربی تقسیم کرده که با این ویژگی علاقه‌مندان به اجاره و خرید آپارتمان در بلوار فردوس با هر سلیقه و دیدگاهی در این دو بخش قادر به جستجوی ملک متناسب با بودجه و نیاز خود خواهند بود.

بافت محله نام‌آشنای بلوار فردوس جدید و نوساز است زیرا باغ‌های سرسبز گذشته این روزها جای خود را به ساختمان‌ها و آپارتمان‌های نوسازی داده است که زمینه یک زندگی مناسب را برای متقاضیان در این محله فراهم کرده است با تمامی این موارد اگر علاقه‌مند به اجاره و خرید آپارتمان در بلوار فردوس در بخش‌های آرام‌تر و دنج‌تر هستید بهتر است که در بلوار فردوس شرق به جستجوی ملک موردنظر خود بپردازید زیرا در بخش غربی این محله که امکانات بسیاری متمرکز شده رفت‌وآمد و تردد بیشتری مشاهده می‌شود و ترافیک بیشتری وجود دارد.

برای خریدهای روزانه خود نیز در محله بلوار فردوس هیچ دغدغه‌ای را نخواهید داشت زیرا در این محله مرکز تجاری و خرید آیریک سنتر، هایپراستار و فروشگاه‌های کوروش و جانبو وجود دارد که در کنار فروشگاه‌ها و مغازه‌های متعدد و متنوع محلی شرایطی را ایجاد کرده تا ساکنان و متقاضیان اجاره و خرید آپارتمان در بلوار فردوس با خیالی آسوده اقلام مرد نیاز خود و خانواده را از همین محله تهیه کرده و درگیر ترافیک‌های شدید برای مراجعه به محله‌های هم‌جوار نباشند.

موردی که در محله بلوار فردوس جای آن بسیار خالی است نبود بیمارستان در این محله است اما وجود درمانگاه فردوس، درمانگاه شبانه‌روزی کیمیاگر، مرکز رادیولوژی و سونوگرافی سروش و همچنین کلینیک پوست و مو مهفام تا حدودی دغدغه ساکنان و متقاضیان اجاره و خرید آپارتمان در بلوار فردوس را کاهش داده و باعث شده که تنها در بیماری‌های حاد نیاز به مراجعه به مراکز بیمارستانی محله‌های هم‌جوار داشته باشند.

به لحاظ خدمات آموزشی و فرهنگی نیز ساکنان و متقاضیان اجاره و خرید آپارتمان در بلوار فردوس نگرانی را نخواهند داشت زیرا در این محله به جز مراکز آموزشی و تربیتی سرای محله فردوس وجود دارد که با برخورداری از کلاس‌های آموزشی متنوع زمینه‌ای را ایجاد کرده خانواده‌ها با ثبت‌نام فرزندان خود در این مراکز آینده‌ای مفید و مناسب را برای فرزندان خود رقم زنند.

اما ساکنان و متقاضیان اجاره و خرید آپارتمان در بلوار فردوس با سکونت در این محله از امکانات تفریحی بسیاری نیز برخوردار خواهند شد زیرا علاوه بر باغ‌وحش و شهربازی پرآوازه ارم وجود ورزشگاه الزهرا و مجموعه چمن مصنوعی پرواز شرایط را ایجاد کرده که ساکنان این محله صاحب‌نام اوقات جذابی را در کنار خانواده و دوستان خود در این منطقه سپری کنند.

یکی دیگر از ویژگی‌هایی که محله بلوار فردوس را به منطقه‌ای مشهور تبدیل کرده است وجود رستوران‌ها، فست‌فودها و همچنین کافی‌شاپ‌های متعدد در این محله است که باعث شده این محله به منطقه‌ای جذاب برای علاقه‌مندان به رستوران گردی تبدیل شود. البته این مسئله برای افرادی که تمایل به زندگی در محله‌های کم ترافیک را دارند آن‌چنان جذاب نیست و به همین دلیل افرادی که تمایل به اجاره و خرید آپارتمان در بلوار فردوس و سکونت در بخش‌های دنج آن را دارند بهتر است که در بخش غربی بلوار فردوس به جستجوی ملک موردنظر خود بپردازند.

در نهایت اگر تصمیم به اجاره و خرید آپارتمان در بلوار فردوس را دارید به این نکته توجه کنید که قیمت آپارتمان در این محله متوسط رو به بالاست به شکلی که بر حسب داده‌های سامانه هوشمند و تخصصی کیلید قیمت تخمینی یک مترمربع واحد مسکونی در این محله ۳۹ میلیون و ۴۳ هزار تومان است و علاقه‌مند برای خرید آپارتمان در بلوار فردوس برای سکونت در یک واحد مسکونی متوسط به طور تخمینی باید هزینه‌ای بالغ بر ۳ میلیارد و ۹۷۳ میلیون تومان بودجه را در نظر بگیرند.

IMG 20211027 093820

اما یکی دیگر از محله‌هایی که امروز با هم به گشت‌وگذار در آن می‌پردازیم به لحاظ جغرافیایی با منطقه بلوار فردوس تفاوت بسیار زیادی را دارد محله‌ای در شمال کلان‌شهر تهران و در محدوده شمیرانات و در منطقه یک شهرداری تهران که به یکی از مناطق اعیان‌نشین و لوکس تهران شهرت دارد.

منطقه لوکس و پرآوازه زعفرانیه که بسیاری از افراد دارای سطح درآمدی بالا و علاقه‌مند به زندگی مدرن و لوکس در این محله سکونت می‌کنند این محله را به منطقه‌ای گران‌قیمت تبدیل کرده و باعث شده که اجاره و خرید آپارتمان در زعفرانیه برای بسیاری از شهروندان دست‌نیافتنی و رویا گونه باشد.

یکی از شاخصه‌های محله زعفرانیه که بر جذابیت بیشتر این محله افزوده است، قرارگرفتن این محله لوکس در کوهپایه‌های البرز است که این منطقه را به محله‌ای خوش‌آب‌وهوا تبدیل کرده، به‌نحوی‌که بسیاری از علاقه‌مندان به اجاره و خرید آپارتمان در زعفرانیه با سکونت در این محله علاوه بر استفاده از زیبایی‌های طبیعی این محله در منطقه‌ای خوش‌آب‌وهوا روزگار را سپری خواهند کرد.

اگر تمایل به ورود به محله لوکس و مدرن زعفرانیه را دارید لازم است بدانید که از طریق خیابان‌های تجریش، محمودیه، ولیعصر و ولنجک به‌راحتی می‌توانید به این محله رفت‌وآمد کنید و در صورت اجاره و خرید آپارتمان در زعفرانیه دغدغه‌ای را در خصوص دسترسی‌های نامناسب به نقاط مختلف کلان‌شهر تهران نداشته باشید.

آنچه که با ورود به محله لوکس زعفرانیه توجه شما را به خود جلب خواهد کرد خانه‌های ویلایی بزرگ و لوکسی که از گذشته به‌یادگارمانده و در کنار آپارتمان‌های لوکس و مدرنی که در این محله ساخته شده این محله را به محله جذاب و پر طرف‌دار تبدیل کرده که علاقه‌مندان به اجاره و خرید آپارتمان در زعفرانیه با هر سلیقه و نگرشی قادر به انتخاب ملک موردنیاز خود و خانواده برای سکونت باشند و محدودیتی را در خصوص انتخاب گزینه‌ای مناسب برای خریداری نداشته باشند.

در محله زعفرانیه تا چشم کار می‌کند بوستان‌های زیبا و سرسبزی وجود دارد که زیبایی این محله را صدچندان کرده است. وجود بوستان‌های زعفرانیه، تندرستی، ارغوان، ریحان و ولنجک در محله زعفرانیه باعث شده که بسیاری از افراد که تمایل به زندگی در منطقه‌ای با دید زیبا را دارند با اجاره و خرید آپارتمان در زعفرانیه در کنار این بوستان‌ها حس و حالی مطلوب را داشته باشند.

آب‌وهوای فرح‌بخش در محله زعفرانیه زمینه ایجاد سفارتخانه‌های متعددی را فراهم کرده که از جمله آنها می‌توان به سفارت آفریقای جنوبی، یمن، برزیل، غنا، بلاروس، ویتنام و ژاپن اشاره کرد که وجود این سفارتخانه‌ها باعث شده که قیمت خرید و اجاره آپارتمان در زعفرانیه به دلیل سکونت اتباع خارجی در این محله بسیار بالا باشد.

اما محله زعفرانیه نیز همچون سایر محله‌های کلان‌شهر تهران از اماکن بسیار مهمی برخوردار است که بر اهمیت این منطقه افزوده‌اند. در این محله کاخ‌موزه سعدآباد، عمارت تماشاگه زمان، دادگاه ویژه روحانیت، رصدخانه زعفرانیه، فرمانداری شهرستان شمیرانات، فرهنگستان هنر، کانون پرورش فکری کورکان و نوجوانان، صندوق مهر امام رضا و دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم دریایی شرایطی را ایجاد کرده که ساکنان و متقاضیان اجاره و خرید آپارتمان در زعفرانیه در محله‌ای مهم و تأثیرگذار به زندگی بپردازند.

برای افرادی که تمایل به خریدهای لوکس و لاکچری دارند نیز محله زعفرانیه گزینه‌ای مناسب برای زندگی است زیرا در این محله علاوه بر فروشگاه‌های لوکس مراکز خرید مشهور و صاحب نامی چون مرکز تجاری و خرید پالادیوم، بامیک زعفرانیه، پلازا و مرکز خرید پارمیس وجود دارد که باعرضه بهترین و لوکس‌ترین محصولات صاحب برند امکان یک خرید جذاب و هیجان‌انگیز را برای ساکنان و متقاضیان اجاره و خرید آپارتمان در زعفرانیه فراهم کرده است.

حال باتوجه به شرایط ویژه و امکانات جذاب و هیجان انگیزی که در محله زعفرانیه وجود دارد لازم است به این نکته توجه کنید که اگر علاقه‌مند به اجاره و خرید آپارتمان در زعفرانیه و سکونت در آپارتمان‌های مسکونی و حتی پنت هاوس‌های لاکچری آن هستید به طور حتم باید از بودجه و سطح درآمدی بسیار بالایی برخوردار باشید زیرا علاوه بر قیمت بالای واحدهای مسکونی در محله لوکس و اعیان‌نشین زعفرانیه هزینه‌های زندگی در این محله نیز در مقایسه با سایر محله‌های کلان‌شهر تهران بسیار بالاست و افراد برای سکونت در این محله باید از سطح درآمدی بالایی برخوردار باشند.

اما با تمامی موارد عنوان شده اگر شما هم از جرگه افرادی هستید که تمایل به اجاره و خرید آپارتمان در زعفرانیه به‌عنوان یکی از مرفه نشین ترین و گران‌قیمت‌ترین محله‌های تهران را دارید به این نکته توجه کنید که بر حسب آگهی‌های ثبت شده در سامانه هوشمند کیلید قیمت یک مترمربع واحد مسکونی به‌صورت تخمینی در این محله ۹۰ میلیون و ۳۸ هزار تومان است که این رقم بسیار چشمگیر است.

بنابراین باتوجه به قیمت یک مترمربع واحد مسکونی در زعفرانیه افراد علاقه‌مند به این محله مدرن و لوکس به طور تخمینی برای خرید آپارتمان در زعفرانیه که از امکانات متوسطی برخوردار باشد باید هزینه‌ای بالغ بر ۱۸ میلیارد و ۵۹۳ میلیون تومان را بپردازند که به طور حتم با این میزان بودجه می‌توان در محله‌های دیگر تهران یک زندگی مرفه را در یک آپارتمان بسیار لوکس داشت.

اما باتوجه به تنوع قیمتی که در خیابان‌های مختلف زعفرانیه وجود دارد برای انتخابی مناسب به شما پیشنهاد می‌کنیم که به‌جای مراجعه حضوری در آژانس‌های املاک متعدد در این محله در ابتدا با رایانه و تلفن همراه خودسری به سامانه هوشمند و تخصصی کیلید زده و پس از انتخاب نام محله زعفرانیه به مشاهده فایل‌های اجاره و خرید آپارتمان در زعفرانیه بپردازید و با دریافت اطلاعات جامع و کارشناسی شده‌ای که در این سامانه به ثبت رسیده و تصاویر واقعی منتشر شده به ارزیابی واحدهای مسکونی متعدد پرداخته و از بین آنها گزینه‌ای مناسب و متناسب با خواسته و بودجه خود را بیابید.

علاوه‌برآن شما با بهره‌گیری از سامانه هوشمند و تخصصی کیلید در صورت مشاهده گزینه‌ای مناسب می‌توانید ضمن تماس با شماره درج شده در بخش انتهایی آگهی اقدام به بازدید حضوری کرده و در نهایت پس از انتخاب نهایی به عقد قرارداد خرید و اجاره آپارتمان بپردازید و معامله‌ای منطقی و مقرون‌به‌صرفه را داشته باشید زیرا سامانه هوشمند و تخصصی کیلید بیش از هر چیز به انتخاب آسان شما می‌اندیشد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.