کد مطلب: ۵۹۱۰۶۷

خرید انواع محبوب‌ترین گیفت‌ کارت‌های بازی

خرید انواع محبوب‌ترین گیفت‌ کارت‌های بازی

گیفت کارت راه ورود به سرزمین‌هایی از دنیای گیم برای افرادی است که از ساعت‌ها بازی کردن خسته نمی‌شوند. اگر دنبال خرید بهترین گیفت کارت بازی هستید، این مقاله به شما کمک می‌کند تا شرکت‌های تولیدکننده بازی‌ها را بشناسید و با طریقه خرید آنها آشنا شوید.

گیفت کارت راه ورود به سرزمین‌هایی از دنیای گیم برای افرادی است که از ساعت‌ها بازی کردن خسته نمی‌شوند. هیچ لذتی بیشتر از این در دنیا برای این افراد وجود ندارد، پس قطعا از داشتن گیفت کارت لذت خواهند برد. اگر دنبال خرید بهترین گیفت کارت بازی هستید و نمی‌دانید از کجا باید شروع کنید، این مقاله به شما کمک می‌کند تا شرکت‌های تولیدکننده بازی‌ها را بشناسید و با طریقه خرید آنها آشنا شوید. البته باید از نوع دستگاه بازی اطلاع داشته باشید تا بتوانید خرید کنید. این نکته را به خاطر بسپارید که انتخاب شما باید براساس شرکت تولیدکننده باشد، مثلا با خرید گیفت کارت اپل و آیتونز می‌توانید از بازی‌های جذاب و دوست‌داشتنی محصولات اپل استفاده کنید. گیفت کارت لند انواع گیفت‌های اپل و سایر برندها محبوب گیفت کارت را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد.

گیفت کارت پلی استیشن

اگر عاشق بازی‌های کنسولی باشید قطعا بارها و بارها تجربه هیجان انگیزی با کنسول‌ها PS4 و بازی های پلی استیشن ۵ را داشته‌اید. شرکت سونی، گیفت کارت پلی استیشن را برای طرفدارای آن بازی ارایه می‌دهد. برای دسترسی به بازی‌های دیجیتالی پلی استیشن به کد PSN نیاز دارید. اما قبل از هر چیز باید یک اکانت PSN بسازید تا بتوانید به دنیای بازی‌های پلی استیشن وارد شوید.

فروشگاه گیفت کارت لند جزو معتبر ترین فروشگاه‌ها به شمار می‌آید که تجربه‌ی یک خرید مطمئن را برای دوستداران بازی ایجاد می‌کند. اگر عاشق بازی‌های گروهی هستید، با خرید گیفت کارت PS4 و PS5 می‌توانید با دوستانتان یک بازی دسته جمعی را تجربه کنید. مزیتی که دارد، شما می‌توانید با پرداخت هزینه به صرفه به صورت اشتراکی، گروهی بازی کنید.

گیفت کارت اوریجن

با خرید این گیفت کارت به محصولات متنوع آن دسترسی پیدا خواهید کرد. اوریجن سرویس اختصاصی شرکت Electronic Arts است که برای ساخت بازی‌های مختص به سیستم‌های PC طراحی شده است. اگر اعتیاد به بازی NEED For Speed داشتید، می‌دانید درباره چه بازی مهیجی صحبت می‌کنم، بازی که برای گیمرها روز و شب نگذاشته بود. همچنین محبوب‌ترین بازی‌ها مثل Fifa, Star wars متعلق به این شرکت است. اوریجن در حقیقت نوعی شبکه اجتماعی گیمینگ است که هر کدام از اعضا اکانتی دارند و با دریافت کد خرید می‌توانند بازی‌های دیجیتال دلخواهشان را خریداری کنند. و مزیتی که کاربران اوریجن دارند، اشتراک‌گذاری لحظات حساس بازی با دیگران است. ویژگی دیگری که این پلتفرم در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد این است که برای ساخت اکانت به پرداخت هزینه نیازی ندارند.

گیفت کارت ایکس باکس

ایکس باکس یکی از محبوب‌ترین کنسول‌های بازی است و شرکت مایکروسافت گیفت کارت‌های بازی مخصوص ایکس باکس را در اختیار طرفداران دو آتیشه‌ی این کنسول نام آشنا قرار داده است. با خرید آن می‌توانید تا سقف اعتبار کارت، بازی‌های محبوب ایکس باکس و سایر محصولات مایکروسافت شامل موسیقی، فیلم‌های مورد علاقه‌تان را خریداری کنید و مزیتی که این گیفت باکس دارد، شما می‌توانید هم بازی‌های کنسول بازی ایکس باکس یعنی Xboxone را خریداری کنید و از طرف دیگر بازی‌های تحت پوشش مایکروسافت پی‌سی را نیز ساپورت می‌کند. برای خرید بازی‌های دیجتیالی باید یک اکانت Xbox live داشته باشید. اما باید حتما ایمیلی در مایکروسافت بسازید. دو راه برای ساخت اکانت لایو وجود دارد، می‌توانید از طریق وبسایت رسمی ایکس باکس و کنسول ایکس باکس اقدام کنید. حالا وارد مرحله هیجان انگیز انتخاب بازی می‌شوید.

گیفت کارت‌های فروشگاه استیم

IMG 20211026 114405

فروشگاه استیم یک پلتفرم فروش بازی مختص PC است که به شرکت Valve تعلق دارد. و با ساخت بازی‌های جنجالی توانست در صدر بهترین بازی‌های گیم پی‌سی قرار گیرد. سازنده برجسته‌ترین بازی‌های جهان یعنی Counter Strike و Dota2 شرکت Valve است. Valve نیز یک شبکه اجتماعی اختصاصی گیمرهاست که بر روی کامپیوترهای خانگی نصب می‌شود. برای اینکه از خدمات استیم استفاده کنید باید در استیم اکانت بسازید و با خرید استیم گیفت می‌توانید هر آنچه که می‌خواهید خریداری کنید. در فروشگاه استیم بهترین و هیجان انگیزترین بازی‌های جهان موجود است و قطعا می‌توانید از میان هزاران بازی انتخاب خوبی داشته باشید. اگر عاشق بازی گروهی هستید فروشگاه استیم امکان بازی آنلاین را برای شما فراهم کرده است، پخش زنده و آنلاین بازی‌ها، تجربه متفاوتی را برای شما خواهد ساخت.

خرید گیفت کارت دیجیتالی چه مزیت‌هایی دارد؟

طبیعتا خرید گیفت کارت دیجیتالی مشکلات دیسک‌ها را ندارد. این روزها همه چیز دیجتالی شده است. و مردم بیشتر نسبت به نسخه فیزیکی استقبال می‌کنند. و ازطرف دیگر صرفه اقتصادی بیشتری دارد. به خصوص برای ایرانی‌ها به صرفه‌تر است زیرا با افزایش سرسام‌آور قیمت دلار هزینه خرید یک بازی فیزیکی توجیه‌پذیر نیست. فروشگاه گیفت کارت لند مقالات کاربردی را برای آشنایی بیشتر شما قرار داده است، قبل از انتخاب حتما به بخش مقالات گیفت کارت لند مراجعه کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.